Spring naar bijdragen

Tomtom nav.3 via

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik kan een reis plannen van bijv. Arnhem naar Ede. Navigator geeft aan via de N224, een prima route. Maar.. halverwege wil ik niet de N224 volgen, maar afslaan de A12 op om via die kant naar mijn bestemming in Ede te gaan.

Als ik de N224 blokkeer, wordt ik een heel eind omgeleid omdat de N224 als in Arnhem begint. Ik wil er pas halverwege af.

Kortom, hoe geef ik aan iet rechtstreeks van A naar B te willen, maar via C, D en F?

Ik kom nergenseen functie als via tegen.

Kan iemand mij verder helpen.

Ronald

ReizenReizen

Geplaatst

Dat ligt er aan welke versie van TomTom je gebuikt. TTN3 heeft wel een via optie dat Reisplan heet.

Verder snap ik eigenlijk niet waarom je TomTom moet gebruiken als je precies weet waar je langs wilt ;)

Maar goed, ook al geeft TomTom een andere route aan, als je toch de A12 op gaat zal TmTom zich in notime aanpassen aan de dan te volgen route of mogelijkheid.

Verder heb je ook nog de keuze uit de kortste en de snelste route, wat ook verschillend kan zijn en verder heb je nog de optie om en alternatieve route te nemen dan normaal en deze alternatieve route is altijd anders dan de eerst geplande route.

Al deze opties zitten ook in TTN 1 en 2 behalve de al genoemde "Reisplan" dat vanaf versie 3 het levenslicht zag.

Let wel, ik praat hier over TTN en niet over TTG of TTM

Dus TomTomNavigator en niet TomTomGo of TomTomMobile.

Maar huh, deze opties staan toch ook allemaal in de beschrijving?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...