Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Hallo,

Ik heb de file van NLGeo gedl en ingeladen in mijn GPS. Echter nu geeft hij aan dat de GPS qua wp vol is. Ik heb geprobeerd om er een aantal te deleten maar dit is niet gelukt. Ik wil eigenlijk alleen de wp van Limburg in de GPS laten staan en de rest (op een paar wp na in Amsterdam en Den Haag) allemaal deleten. Kan dit met EasyGPS/CompeGps/CitySelect/ozi/GSAK????

Ik hoop niet dat dit handmatig moet gebeuren. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan doen??

HEELLP :lol1:

bewerkt door TeamNathalie&Walter
Geplaatst (bewerkt)

Ik kan (volgens mij) met de Venture alles in 1x deleten. Daarna zou ik met GSAK of EasyGPS eerst een selectie maken en dan deze selectie overpompen.

Ik ben een leek op dit gebied maar ik hoop dat je er wat aan hebt.

bewerkt door De Roode Loper
Geplaatst

Je kunt het niet deleten met een programma, je moet het deleten op de GPS zelf. Handmatig.

normaal gesproken kun je op soort deleten en handmatig per stuk en alles in 1 keer.

Waarom niet eerst alles downloaden naar je PC en da alles deleten op de GPS? Je kunt dan op de PC met een van de genoemde programma's alles deleten wat je kwijt wilt en daarna upload je het overgeblevene weer naar je GPS.

Alles met elkaar en paar minuutjes werk.

Geplaatst
Ik kan (volgens mij) met de Venture alles in 1x deleten. Daarna zou ik met GSAK of EasyGPS eerst een selectie maken en dan deze selectie overpompen.

Ik ben een leek op dit gebied maar ik hoop dat je er wat aan hebt.

Dat alles wissen is ook mogelijk met de C kijk maar in het betreffende

menu, is alleen errug rot als er ook andere wp's in staan. Maar het is

wel mogelijk. Anders bijv. met mapsource alles importerern vanaf je gps

naar een *.WPT file... kan je later die "handige", weer herbruiken.

ZC :lol1:

• 2 years later...
Geplaatst

:yes: Hoi, ik heb het zelfde probleem maar ik heb net even geprobeerd wat ik bij een andere log gelezen had.

laat alles in map source delete tracks routes en wp. alleen die wp die vast in je gps wil zetten niet. opslaan als bijv. Vaste Wp. daar na op je Gps tripcomputer menu reset alles ook wp, tracks en routes OK. dan file vaste Wp terug zetten fluitje van een cent.

gr Peerke de Zwerver :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...