leeuwen Geplaatst 16 september 2002 Geplaatst 16 september 2002 Ik kan een gebruikte vista kopen voor 400 euro (met kabels). Alleen deze heeft een amerikaanse basemap. Is deze te wisselen? Hoe kijken de "kenners" tegen deze koop aan? :hehe:
"Mo&Co" Geplaatst 18 september 2002 Geplaatst 18 september 2002 Als ik het goed begrepen heb zit de basemap in Rom, maar als je de Metroguide koopt heb je heel detaileerde kaarten van Europa en dus niets om je zorgen over te maken :-) Overigens is €400 goedkoop voor een tweede hands US Vista?
leeuwen Geplaatst 18 september 2002 Auteur Geplaatst 18 september 2002 Niet echt he? vind ik tenminste. In de VS kost deze +/- $300ex tax dus ong 300 euro nieuw. Maar dan moet je invoerrechten betalen. Dus toch nog meer. Heb je ze wel eens goedkoper gezien? Overigens is "heel gedetailleerd" ook met wandelpaden?; nee toch?
Mumzle Geplaatst 18 september 2002 Geplaatst 18 september 2002 Overigens is "heel gedetailleerd" ook met wandelpaden?; nee toch? Klopt, de wandelpaden zoals jij ze bedoeld staan er niet op. Fietspaden ook niet en veel zandwegen staan er ook niet op. Desondanks is hij toch redelijk gedetailleerd. Ikzelf ben blij dat ik ervoor gekozen heb, ondanks het forse prijsverschil.
oller Geplaatst 18 september 2002 Geplaatst 18 september 2002 Nieuw kan je 'm voor ongeveer 450 Euro kopen, met Europese Basemap. Ik heb zelf een Legend, en ik vind het wel handig dat er een Europese basemap "onder" ligt, met 8Mb geheugen kan je niet heel Nederland erin laden. Als ik dus buiten de ingeladen kaart kom kan ik dus nog terugvallen op de basemap. Dit is misschien minder een probleem met de Vista omdat je daar 24Mb hebt (en ervan uitgaan dat je Mapsource kaarten hebt).
Aanbevolen berichten