Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
Er liggen inmiddels zoveel caches in Nederland, Belgie en Frankrijk,
Dat klopt niet helemaal, in Frankrijk ligt nog bijna niets, wel misschien van hun eigen systeem (zonder gps) maar wij hebben vorig jaar kilometers en kilometers moeten rijden om een paar echte caches te scoren. Frankrijk is wat dat betreft echt heel dun bezaaid.

Het geocachen is ook een aflopende zaak. Ik denk echt dat met een paar jaar het geocachen zoals het nu is niet meer bestaat.

Al die idiote natuurfreaken doen ons de das om. Ze hebben liever dat je een mens omrijdt dan een pril ontluikend denneboompje platloopt....

Ik denk dat je het veel te somber bekijkt. Het zal ongetwijfeld zijn redenen hebben, maar er zijn natuurlijk ook genoeg reele boswachters, waar gewoon goed mee te praten is. Ik heb de afgelopen tijd contact gehad met 2 boswachters in 2 verschillende gebieden. Zij hebben mij prima geholpen bij het bepalen van de cachelokatie en waren heel geinteresseerd in het Geocachen, zonder daar ook maar iets afwijzend over te doen. Ze waren positief, zagen het wel zitten dat er meer bezoekers naar 'hun' gebied kwamen. Eentje heeft zelfs na een eerste telefonisch gesprek een gps gehuurd en wist tijdens onze wandeltocht triomfantelijk te melden dat ze de eerste Cache gevonden had. bewerkt door Geothean
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...