Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Reaktie drentslandschap.nl

Hier een reactie op uw brief,ivm het begraven van een cache=schat in een van onze terreinen.

In het verleden hebben wij verschillende problemen gehad met andere vormen van recreatie op deze manier,mensen liepen dwars door onze terreinen.

Er werd afgeweken van de bestaande wegen en paden,met alle gevolgen van dien.

Als er aan de geldende regels word gehouden heeft het Drents Landschap er niet zoveel problemen mee, maar voordat we tot plaatsing over gaan moet ik eerst wat meer info hebben, bijv om welk terrein gaat het, kunnen jullie ons bep dingen garanderen.

Dit zijn voor HDL belangrijke punten,

En reaktie van

Ledenservice Vereniging Natuurmonumenten

De toegangsregels van Natuurmonumenten gelden ook voor geocachers. Het is

een regel om de cache niet in te graven, maar te verstoppen achter bomen of

struiken en dergelijke. Het kan zijn dat een gebied in het broedseizoen is

afgesloten of om een andere reden tijdelijk niet toegankelijk is. In alle

gevallen is toestemming van de beheerder nodig. Ik begrijp uit uw 'mail dat

uw de tocht wilt houden op De Braak. Het telefoonnummer van mijn collega ter

plaatse, de Ledenservice.

Jolanda mv4

Geplaatst

Heel goed Bendevan4,

Ons team heeft ook een goede ervaring met Drents Landschap: NUILERVELD :crybaby:

En de reactie van NN is ook niet verkeerd; ik zou zeggen.....ga leggen....nu het licht op groen staat :huh: . Ben zelf bezig met twee particulieren en dat lijkt ook te lukken. Dus in Drenthe wordt het dit voorjaar wat drukker....

• 4 weeks later...
Geplaatst

Ook staatsbosbeheer doet lang niet altijd moeilijk. De reactie na aanvraag voor een derde cache op het terrein van SBB:

Je kunt de cache plaatsen met inachtneming van de toegangsregels aldaar en tevens met inachtneming van Flora en Faunawet. Dit voor wat betreft verstoring ( zeker in het voorjaar) vriendelijke groet....

Maar dat lijk me logisch! :thumbup:

Boober & Nikki

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...