jopie Geplaatst 5 maart 2005 Geplaatst 5 maart 2005 (bewerkt) Ik heb een Acer N35 en ben wat aan het spelen met OZI en i.h.b. OZI CE. Kaartjes installeren geen probleem maar ofwel kan OZI CE niet met de ingebouwde GPS werken of ik heb ergens verkeerde instellingen genomen. Iemand ervaringen hiermee ? De topic voor Mitac Mio 168 heb ik gelezen maar geeft geen oplossing. Alle poorten zijn of bezet(ook na een reset) of niet aanwezig. Vast bedankt voor de info Gevonden inmiddels. Bleek een instelling van de com poorten te zijn (stond op com 3 moet com 8 zijn) 19 maart 2005 bewerkt door jopie
0 estate Geplaatst 8 augustus 2007 Geplaatst 8 augustus 2007 Hai, ik bezit ook een acer n35 en heb al van alles geprobeerd maar krijg ozi ce niet werken met de ingebouwde gps, nu lees ik dat jij/u dat wel voor elkaar gekregen hebt. Zou je/u mij verder kunnen helpen, ik gok dat het de configuratie is en ik vraag me af of je/u mij daar wat screenshots van zou kunnen posten. Groeten, Jan Ik heb een Acer N35 en ben wat aan het spelen met OZI en i.h.b. OZI CE.Kaartjes installeren geen probleem maar ofwel kan OZI CE niet met de ingebouwde GPS werken of ik heb ergens verkeerde instellingen genomen. Iemand ervaringen hiermee ? De topic voor Mitac Mio 168 heb ik gelezen maar geeft geen oplossing. Alle poorten zijn of bezet(ook na een reset) of niet aanwezig. Vast bedankt voor de info Gevonden inmiddels. Bleek een instelling van de com poorten te zijn (stond op com 3 moet com 8 zijn)
0 Team-Eppie Geplaatst 8 augustus 2007 Geplaatst 8 augustus 2007 Ik ben bang dat je weinig response van Jopie moet verwachten. Hij heeft op de dag van aanmelden (2 1/2 jaar geleden) 1 bericht geplaatst, en dat was gelijk z'n laatste. Volgens mij was mijn vorige pda een N35 (of 30). Daar rijdt mijn vrouw nu mee in de rondte. Als ze straks thuis is zal ik kijken of Ozi daar nog op staat. Als dat zo is laat ik wat details weten, maar ik beloof niets.
0 hugie44 Geplaatst 10 september 2007 Geplaatst 10 september 2007 (bewerkt) Hai ik heb precies hetzelfde gehad met Ozi CE en Acer 35. Zoals het eerste bericht al (helemaal achteraan) aangaf was het probleem dat de GPS op COM 8 moet en niet op de standaard ingestelde COM 1. Dat was echter niet alles want op een ander forum las ik dat bovendien de eerdere versies van CE (1.11.1) het niet doen en versie 1.12.3 wel. Dit heb ik uitgeprobeerd en blijkt exact te kloppen, blijkbaar doet 1.11.1 het niet lekker op de Acer. Even terzijde, de baudrate mag volgens mij op 9600 staan, andere bronnen houden het op 4800 maar OOk Tomtom doet het op 9600. Of misschien wordt hij automatisch veranderd en maakt het helemaal niet uit. Nog een opmerking, in ieder geval in Ozi 1.12.3 zit er in de onderste menu's bij -map- een optie view satelite info, daar zie je van alle aanwezige satelieten of ze in zicht zijn. Succes verder met je N35. 10 september 2007 bewerkt door hugie44
Vraag
jopie
Ik heb een Acer N35 en ben wat aan het spelen met OZI en i.h.b. OZI CE.
Kaartjes installeren geen probleem maar ofwel kan OZI CE niet met de ingebouwde GPS werken
of ik heb ergens verkeerde instellingen genomen. 
Iemand ervaringen hiermee ?
De topic voor Mitac Mio 168 heb ik gelezen maar geeft geen oplossing.
Alle poorten zijn of bezet(ook na een reset) of niet aanwezig.
Vast bedankt voor de info
Gevonden inmiddels.
Bleek een instelling van de com poorten te zijn (stond op com 3 moet com 8 zijn)
bewerkt door jopie3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten