Gast Oase Geplaatst 4 maart 2005 Geplaatst 4 maart 2005 Beste allemaal, Ik heb sinds kort een hand gps en wil beginnen met geocaching. Ik woon in Renesse en heb gezien dat er bij ons in de beurt 4 verstopt liggen. Ben al een beetje op eigen houtje begonnen maar dat ging nog niet al te best. Dus wie komt er binnenkort naar Schouwen-Duiveland en kan mij op weg helpen.. Alvast bedankt Rob
Wandelaar Geplaatst 4 maart 2005 Geplaatst 4 maart 2005 Beste allemaal, Ik heb sinds kort een hand gps en wil beginnen met geocaching. Ik woon in Renesse en heb gezien dat er bij ons in de beurt 4 verstopt liggen. Ben al een beetje op eigen houtje begonnen maar dat ging nog niet al te best. Dus wie komt er binnenkort naar Schouwen-Duiveland en kan mij op weg helpen.. Alvast bedankt Rob <{POST_SNAPBACK}> hoi Oase ik kom uit Zierikzee Groetjes Co
dolphinleap Geplaatst 4 maart 2005 Geplaatst 4 maart 2005 Geef maar een gil Rob, woon net als Co in Zierikzee en doe nog al eens een rondje over het Schouwse. groetsels, Kees
Aanbevolen berichten