MegaHeks Geplaatst 2 maart 2005 Share Geplaatst 2 maart 2005 Hoe komt het dat het forum ineens engels talig is ? Of heb ik weer ergens een instelling per ongeluk verzet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kapitein Haak Geplaatst 2 maart 2005 Share Geplaatst 2 maart 2005 Helemaal links onderin kun je de taal instellen heksje Groeten Haak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 2 maart 2005 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2005 Helemaal links onderin kun je de taal instellen heksje Groeten Haak. <{POST_SNAPBACK}> Done, kan me niet herinneren dat ik die heb omgezet maar goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
S@NL - Tex (SST) Geplaatst 2 maart 2005 Share Geplaatst 2 maart 2005 (bewerkt) Nou er veranderd bar weinig als je de taal wisseld. Veel (lees de meeste) dingen blijven Engels. En in het Engels blijven sommige delen Nederlands 2 maart 2005 bewerkt door S@NL - Tex (SST) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden