Gast Rene.k\D Geplaatst 20 februari 2005 Geplaatst 20 februari 2005 Ik wil graag een track en/of waypoint bestand toe voegen aan het .map bestand. Volgens mij moet dit mogelijk zijn want ik heb in de help van Ozi (technical) een overzicht gezien, hoe het .map bestand is opgebouwd. Als ik de volgende regel aan het .map bestand toevoeg gebeurt er niets, volgens de help zou dit goed moeten zijn : TF,F:\GPS Data\Ozi Tracks (.plt)\20050219_RW.De Dellen.plt En volgens de Demo .map bestand van Ozi moet er na TF, een punt. TF,.F:\GPS Data\Ozi Tracks (.plt)\20050219_RW.De Dellen.plt Nu krijg ik een fout melding : kan bijlage niet openen Kan iemand mij met dit probleem helpen
0 Eagles Geplaatst 22 februari 2005 Geplaatst 22 februari 2005 Ik wil graag een track en/of waypoint bestand toe voegen aan het .map bestand. Volgens mij moet dit mogelijk zijn want ik heb in de help van Ozi (technical) een overzicht gezien, hoe het .map bestand is opgebouwd. Als ik de volgende regel aan het .map bestand toevoeg gebeurt er niets, volgens de help zou dit goed moeten zijn : TF,F:\GPS Data\Ozi Tracks (.plt)\20050219_RW.De Dellen.plt En volgens de Demo .map bestand van Ozi moet er na TF, een punt. TF,.F:\GPS Data\Ozi Tracks (.plt)\20050219_RW.De Dellen.plt Nu krijg ik een fout melding : kan bijlage niet openen Kan iemand mij met dit probleem helpen <{POST_SNAPBACK}> Waarom handmatig doen? Als je onder 'File'->'Check Calibration of Map' de knop 'Options' kiest, dan kun je zo files toevoegen aan de kaart (de extensies die ik er zag zijn inderdaad plt/wpt/rte/evt, dus wat je zoekt). Als je daar op 'Help' klikt dan krijg je nog een klein beetje meer info, maar niet erg veel. Mocht je het toch handmatig nodig hebben, om bijvoorbeeld vele .map's via scripting aan te passen, dan kun je na deze methode in elk geval kijken wat Ozi er zèlf van heeft gemaakt qua punten/komma's/rataplan. Suc6, en laat ff horen of het zo lukt! Ik ben hier ook wel nieuwsgierig naar. Tot nu toe wist ik niet eens van deze optie af.
0 Gast Rene.k\D Geplaatst 23 februari 2005 Geplaatst 23 februari 2005 Bedankt voor de tip !!!!! Het werkt perfect het zat hem in de " die voor het pad moest worden ingevoerd. TF,"F:\GPS Data\Ozi Tracks (.plt)\20050219_RW.De Dellen.plt p.s. zo kun je ook foto's aan je .map toevoegen, door een kaart kenmerk op de kaart te plaatsen en hier een bestand aan toe tevoegen. (dus geen ingewikkelde foto tool nodig !).
Vraag
Gast Rene.k\D
Ik wil graag een track en/of waypoint bestand toe voegen aan het .map bestand.
Volgens mij moet dit mogelijk zijn want ik heb in de help van Ozi (technical) een overzicht gezien, hoe het .map bestand is opgebouwd.
Als ik de volgende regel aan het .map bestand toevoeg gebeurt er niets,
volgens de help zou dit goed moeten zijn :
TF,F:\GPS Data\Ozi Tracks (.plt)\20050219_RW.De Dellen.plt
En volgens de Demo .map bestand van Ozi moet er na TF, een punt.
TF,.F:\GPS Data\Ozi Tracks (.plt)\20050219_RW.De Dellen.plt
Nu krijg ik een fout melding : kan bijlage niet openen
Kan iemand mij met dit probleem helpen
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten