Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ik ben op zoek naar kaartmateriaal van Tsjechië

voor mijn Medion Lifetec pocket pc met gps.

Als het goed is moet dit van Tele Atlas zijn en ik wil graag legale software

bewerkt door tomtomtom
Geplaatst (bewerkt)

Heeft u google al eens geprobeerd.?

Dit bericht wordt trouwens verplaatst. Naar het juiste forumgedeelte

is niet op zijn plaats in geodating!

p.s. PB is naar u verstuurd met een verzoek

bewerkt door Zero CooL
Geplaatst

Ik heb een tijdje geleden deze vraag gesteld in het Tsjechische Geocache Forum en daar heb ik deze link vandaan MAPY, Dit zijn ingescande kaarten 1:200.000. Ze zijn kant en klaar voor Ozi Explorer inclusief map files.

Er zat toen ik in Tsjechie was een heel kleine afwijking in, maar er was toch goed mee te werken.

Ook is er nog deze site FreeMaps Hier zijn kaarten te vinden die op een pda kunnen maar het is mij niet gelukt, je moet geloof ik meerdere kaarten op elkaar zien te krijgen en dan een uitvoer maken naar iets wat OZI Explorer kan lezen. Mijn resultaat was bedroevend, heel grof en niet mee te werken, maar misschien heb ik wel het een of ander fout gedaan.

Ga je zoeken naar officiele Digitale kaartleveranciers, dan vindt je die wel, ik heb er 3 een mailtje gestuurd met de vraag naar de kosten en hoe te betalen, ik heb daarop van 1 bedrijf een antwoord gekregen, hij vertelde me dat ik de kaart voor het reuzengebergte nodig had, voor 7 euro wilde hij hem opsturen. Gelijk gereageerd met de vraag, waar ik mijn geld kon laten, maar daarna haakte ook hij af, geen reactie meer.

Dus ben ik op de ingescande kaarten naar Tsjechie geweest en dat ging prima.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...