Gast gadgetfreak Geplaatst 17 februari 2005 Geplaatst 17 februari 2005 Wie kan mij verder helpen: Ik had een navigatie set gekocht waar o.a Cityselect V6 bij zat . Op het moment dat ik het aan het installeren was moest ik vanwege omstandigheden afbreken. Nu probeerde ik later weer verder te gaan en kreeg ik de foutmelding 1628 failed to complete installation. Ik heb echt echt alles geprobeerd maar ik kom gewoon niet verder. Als ik Mapsource dus niet kan installeren is het gebruik van mijn 60 C natuurlijk een stuk minder leuk. Wie oh Wie heeft voor mij de oplossing. Ik ben hier echt ziek van.
0 Kruimeldief Geplaatst 17 februari 2005 Geplaatst 17 februari 2005 Je hebt alles al geproberd schrijf je, dan zal deze vraag wel overbodig zijn: Heb je alles al eens volledig gedeïnstalleerd? En daarna een registrycleaner gedraaid om achtergebleven fouten uit de registry te deleten? Een installatie afbreken is nooit goed natuurlijk, maar dat is nu achteraf gel*l. GRTZ
0 Gast gadgetfreak Geplaatst 17 februari 2005 Geplaatst 17 februari 2005 Je hebt alles al geproberd schrijf je, dan zal deze vraag wel overbodig zijn: Heb je alles al eens volledig gedeïnstalleerd? En daarna een registrycleaner gedraaid om achtergebleven fouten uit de registry te deleten? Een installatie afbreken is nooit goed natuurlijk, maar dat is nu achteraf gel*l. GRTZ <{POST_SNAPBACK}> Ik heb alles al wel eens gedeinstalleerd. Volgens mij heb ik ook wel daarna een reg cleaner erover heen gedraaid, maar kun je me vertellen waar ik een goede reg cleaner vandaan kan halen??
0 Kruimeldief Geplaatst 17 februari 2005 Geplaatst 17 februari 2005 (bewerkt) maar kun je me vertellen waar ik een goede reg cleaner vandaan kan halen??<{POST_SNAPBACK}> Stuur maar even een emailtje naar kruimeldief@gmail.com, zodat ik je emailadres heb om je een cleaner te mailen. 17 februari 2005 bewerkt door Kruimeldief
0 Kruimeldief Geplaatst 18 februari 2005 Geplaatst 18 februari 2005 Installatieprobleem Cityselect V6 op de PC van gadgetfreak is opgeloste en daarom het draadje gesloten.
Vraag
Gast gadgetfreak
Wie kan mij verder helpen:
Ik had een navigatie set gekocht waar o.a Cityselect V6 bij zat .
Op het moment dat ik het aan het installeren was moest ik vanwege omstandigheden afbreken.
Nu probeerde ik later weer verder te gaan en kreeg ik de foutmelding
1628 failed to complete installation.
Ik heb echt echt alles geprobeerd maar ik kom gewoon niet verder.
Als ik Mapsource dus niet kan installeren is het gebruik van mijn 60 C natuurlijk een stuk minder leuk.
Wie oh Wie heeft voor mij de oplossing. Ik ben hier echt ziek van.

4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten