Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi,

Hoe hebben jullie de Qeust in de auto gemonteerd ?

Maken jullie gebruik van de standaard zuignaphouder met externe speaker ?

Heeft er al iemand ervaring met de "3 poot" houder van Garmin zelf :

http://shop.garmin.com/accessory.jsp?sku=010%2D10503%2D00

Ik was me af aan het vragen, of het mogelijk is om de Quest aan te sluiten op

de autoradio. Het zou mooi zijn, als de Quest het zelfde zou functioneren als mijn carkit voor de mobiele telefoon. Deze zorgt ervoor dat de radio op "mute"gaat en het gesprek via de speakers in de auto wordt weergegeven.

Zijn er mensen, die zelf iets gemaakt hebben qua connector ?

Ik de layout van de connector op achterzijde reeds gevonden op site van Elsinga !

http://www.elsinga.net/portal/212.html

Zijn er alternatieve oplossingen qua houder ? Ik ben zelf niet zo gecharmeerd van het zuignap systeem, omdat je dan altijd de kabel voor je langs hebt lopen. Het zou mooier zijn als dit netjes weg te werken is.

Tips, montage hints e.d. zijn van harte welkom.

De layout

Groeten Sven

Geplaatst

Ik gebruik gewoon de standaard zuignaphouder. Bevalt prima, zit zo vat als een huis en trilt vrijwel niet.

Aansluiten op een autoradio zal wel gaan (de Quest levert tenslotte een LINE signaal), maar het muten van diezelfde autoradio gaat niet... de Quest levert (voor zover nu bekend)geen MUTE signaal. Maar wellicht is daar 1 van de onbekende 2 contacten voor? :D

• 4 weeks later...
Geplaatst

;) leuk, ik heb dat effe getest met mijn koptelefoon, dat werk wel degelijk, nu moet ik tijdens het fietsen niet meer naar mijn quest scherm kijken, maar kan ik lekker luisteren welke richting ik uit moet. ;)

bedankt voor de nuttige informatie jongens ;)

Geplaatst

Dat er ook zonder 12v aangesloten geluid uit kwam was al bekend. Het staat zelfs op de Quest FAQ pagina. ;)

En het is inderdaad handig voor de stroomloze gebruikers onder ons!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...