Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Kijk ook eens bij DSH (http://www.dsh2000.com/GarminNL1.htm#2). 50 tot 60 Euro goedkoper als bij Waypoint, gewoon Nederlandse import (via Sailtron), Nederlandse gebruiksaanwijzing etc. Maar geen winkel, bestellen via email of per telefoon. Je kunt niet fijn geadviseerd worden, zoals bij Waypoint en ik weet ook niet hoe het met de service gesteld is. Ik heb nog geen beroep hoeven doen op hun service, want tot nu werkt mijn GPSMAP60CS zonder mankeren. Maar wellicht is hun service gewoon goed.

Geplaatst (bewerkt)
Kijk ook eens bij DSH (http://www.dsh2000.com/GarminNL1.htm#2). 50 tot 60 Euro goedkoper als bij Waypoint, gewoon Nederlandse import (via Sailtron), Nederlandse gebruiksaanwijzing etc. Maar geen winkel, bestellen via email of per telefoon. Je kunt niet fijn geadviseerd worden, zoals bij Waypoint en ik weet ook niet hoe het met de service gesteld is. Ik heb nog geen beroep hoeven doen op hun service, want tot nu werkt mijn GPSMAP60CS zonder mankeren. Maar wellicht is hun service gewoon goed.

Het verschil is bij de GPSmap60cs slechts 21 euro en dan ga um veel liever bij een Tukker halen dan bij 'nOllander. :wistling:

Het rubberen bandje van mijn Vista is er tot 2 keer toe gerepareerd, de eerste keer kreeg ik zelfs een nieuwe Vista.

Het rubberen bandje en de clickstick van de Vista van mijn broer is er nog onlangs gerepareerd.

Zo'n winkel hoeft dan voor mij niet de goedkoopste zijn, als men daarnaast goede service verleent dan vind ik het prima.

Ik ben wel kontent met Notter. :thumbup:

bewerkt door JandeBeHanger
Geplaatst

Ik heb zojuist even een prijsvergelijk gedaan met DSH en Waypoint:

GPSMAP60CS bij DSH 579 Euro en bij Waypoint 600 Euro, DSH dus 21 Euro goedkoper

GPSMAP60CS inclusief City Select Europa bij DSH 699 Euro en bij Waypoint 750 Euro, bij DSH dus 51 Euro goedkoper

GPSMAP60CS inclusief autokit bij DSH 839 Euro en bij Waypoint 850 Euro. Bij Waypoint wordt er wel een fietssteun bijgeleverd en bij DSH niet. Die fietssteun kost bij DSH 29 Euro. Een prijsvergelijk is daarmee in het voordeel van Waypoint: 18 Euro goedkoper bij Waypoint.

Alleen in geval 2 is DSH dus wezenlijk goedkoper.

Prijsvergelijk is echter maar een facet van de dealerkeuze. Als ik de service en klantvriendelijkheid bekijk dan wint Waypoint met kop en schouders. Kijk maar eens naar hun forum. Dat noem ik nou klantvriendelijkheid. Verder is Waypoint ook een normale winkel, geen internetbedrijf. En dat is veel gemakkelijker als je problemen hebt.

Ik heb mijn GPSMAP60CS bij DSH gekocht, omdat ik niet eens van het bestaan van Waypoint afwist (Notter is ook niet echt wereldbekend). Het is bij DSH allemaal goedgegaan -ik heb geen klagen-, maar volgende keer kies ik toch wel voot Waypoint.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...