Zero CooL Geplaatst 26 januari 2005 Share Geplaatst 26 januari 2005 Wow... zo coooool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wij Drie Geplaatst 27 januari 2005 Share Geplaatst 27 januari 2005 (bewerkt) ...En ja ik was vanmorgen (helemaal niet wakker) op de radio. ... En daarmee is het eerste deel van de puzzel opgelost. Nu nog even bekijken of die Giel zich al heeft aangemeld en of die cache er daarwerkelijk gaat komen. Het zou dan overigens niet de eerste cache zijn die door 'Hilversum' is neergelegd. Er was ooit een cache van Carlo Boschard (Life and cooking?, Telekids?) maar die is alweer verdwenen. Ik kan hem overigens ook even niet meer terugvinden. EDIT: toch nog gevonden: life and cooking cache tot cache, team Wij Drie 27 januari 2005 bewerkt door Wij Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
buxx Geplaatst 10 februari 2005 Share Geplaatst 10 februari 2005 Ik heb er even een directe link naar gemaakt: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radi...40&end=00:47:55 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsgek Geplaatst 27 juni 2006 Share Geplaatst 27 juni 2006 Even een oud draadje terughalen... : Heb net zitten luisteren en ben nu eigenlijk wel nieuwschierig of er al een Giel-cache ligt met telefoon erin ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronenbianca Geplaatst 7 augustus 2006 Share Geplaatst 7 augustus 2006 Even een oud draadje terughalen... : Heb net zitten luisteren en ben nu eigenlijk wel nieuwschierig of er al een Giel-cache ligt met telefoon erin ;-) Anders ik wel... Maar giel is nu op vakantie, dus vanaf 14 augustus kunnen we contact met m opnemen. Wel leuk, aangezien Giel toch al mee gaat geocachen, aangezien hij de stem van mijn TomTom is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 7 augustus 2006 Share Geplaatst 7 augustus 2006 Nou, ik heb weken terug een cache van hem gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luilak Geplaatst 7 augustus 2006 Share Geplaatst 7 augustus 2006 nou, vertel... welke is dat dan? is dat wel de giel die hier bedoelt word??? Luilak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 7 augustus 2006 Share Geplaatst 7 augustus 2006 Dat zou ik nou ook weleens willen weten. groetjes Geovlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 8 augustus 2006 Share Geplaatst 8 augustus 2006 is dat wel de giel die hier bedoelt word??? Als ik de topictitel zie, en mijn algemeen reply op o.a. het bericht van ronenbianca, die alsnog gereageerd hebben op de "boost"van GPSgek, dan snap ik de twijfel bij "jullie" niet of ik het wel over dezelfde Giel heb. Dat ik een aantal weken terug een cache van hem "gezien" heb, wil niet zeggen dat deze cache ook online staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden