De Roode Loper Geplaatst 19 januari 2005 Share Geplaatst 19 januari 2005 (bewerkt) Hallo collega's Mijn vraag is de volgende. Ik heb Ozi 3.90. Nu wil ik kaarten inlezen, maar deze zijn in ozf2 formaat. Als ik de kaart inlees zie ik wel de coordinaten "bewegen", maar de kaart blijft helemaal blank. Wie kan mij een goede tip geven. alvast bedankt De Roode Loper 19 januari 2005 bewerkt door De Roode Loper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 20 januari 2005 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2005 Hallo collega's Mijn vraag is de volgende. Ik heb Ozi 3.90. Nu wil ik kaarten inlezen, maar deze zijn in ozf2 formaat. Als ik de kaart inlees zie ik wel de coordinaten "bewegen", maar de kaart blijft helemaal blank. Wie kan mij een goede tip geven. alvast bedankt De Roode Loper <{POST_SNAPBACK}> Het probleem is al opgelost. Bedankt Koedeboe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Camelion Geplaatst 20 januari 2005 Share Geplaatst 20 januari 2005 Vertel even hoe het is opgelost. Dan heeft dit draadje wat meer zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 20 januari 2005 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2005 (bewerkt) Vertel even hoe het is opgelost. Dan heeft dit draadje wat meer zin. <{POST_SNAPBACK}> De Duitse kaarten zijn heel ruim gerasterd. Hierdoor heb je ook veel blanco kaarten (en die heb ik natuurlijk geopend ). Deze zijn te herkennen aan de bestandsgrootte. 20 januari 2005 bewerkt door De Roode Loper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden