Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik vroeg me zo eens af of het ook bekend is wanneer de laatste keer is dat een meetpunt gecontroleerd of opnieuw ingemeten is.

Zou het geen goed idee zijn om, als dit bekend is, dit te vermelden bij de meetpunten?

Dit naar aanleiding van bijvoorbeeld de R.K.K. Ruurlo waarvan ik wéét dat het haantje eraf is gegaan. Misschien is dit een beetje een understatement, er staat nu namelijk een hele nieuwe haan op! De oude staat namelijk bij iemand in de tuin! Dit is echter al een behoorlijk aantal jaren geleden (indien nodig zoek ik het precies uit, heb zo ook even het meetpuntnummer niet bij de hand) en het kan dus best zijn dat dit nieuwe haantje al eens opnieuw is ingemeten. Zo niet, dan heb ik volgens mij nu weer een GOAL! gescoord... :blush:

Flanker

• 2 weeks later...
Geplaatst

De vraag is als ze de haan vervangen hebben: is de rest van de constructie blijven staan? Want we mikken hier op de stang boven makelaar.

Als dat niet bekend is dan blijft het punt geldig totdat een landmeter hem gebruikt en blijkt dat de opgegeven positie niet kan kloppen met de rest van zijn metingen. Vindt het kadaster zijn conclusie juist dan wordt deze RKK afgevoerd.

Misschien kan er wat over gezegd worden bij de foto in het album?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...