Geobobine Geplaatst 28 november 2004 Share Geplaatst 28 november 2004 Is het forum zo in te stellen dat de laatste pagina van een onderwerp eerst verschijnt, ik dacht dat het kon, maar ik zie de optie niet. Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Camelion Geplaatst 28 november 2004 Share Geplaatst 28 november 2004 Is het forum zo in te stellen dat de laatste pagina van een onderwerp eerst verschijnt, ik dacht dat het kon, maar ik zie de optie niet. Bob <{POST_SNAPBACK}> Of het kan weet ik niet. Wellicht dat een admin je dat antwoord kan geven. Wenselijk is iets anders. Intussen werken "we" al zolang op de huidige manier, dat een verandering meer kwaad doet dan goed. Je kunt echter wel redelijk snel naar het laatste bericht. Je ziet linksboven dubbele en enkele pijlen, en eventueel nummers (afhankelijk van de grootte van het draadje). Daarmee kun je snel navigeren, ook naar het laatste bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geobobine Geplaatst 28 november 2004 Auteur Share Geplaatst 28 november 2004 Ik ben op diverse fora geabonneerd, bij de meesten kun je bij board instellingen je "persoonlijke" voorkeur instellen, los dus wat "we" wenselijk vinden. bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden