team wolfje Geplaatst 19 november 2004 Geplaatst 19 november 2004 Hallo heeft er al iemand ervaring met tom tom go ten opzichte van een gewone palm met gps kun je in een go ook caches zetten? groetjes Wolfje
Kruimeldief Geplaatst 19 november 2004 Geplaatst 19 november 2004 Ik wil niet vervelend doen, maar al zoekend zou je ook kunnen vinden. Zoeken is wel een van onze grootste hobbies toch? Ik ga naar de site van TomTom en in 10 seconden staat het antwoord op je vraag volledig en zeer duidelijk op scherm. Hier op het forum is nog niet gesproken over POI's in TomTom Go. Aangezien TomTomGo een produkt is van Tomtom dat gewoon te vinden is op http://www.tomtom.nl. Op de beginpagina zie je meteen groot een kliklink om POI's op de Go te zetten. Klik daar op en je krijgt meteen de vraag en een antwoord. De vraag op de site is: Hoe installeer ik nuttige plaatsen (POIs) op mijn TomTom GO?" Het antwoord volgt daar meteen zeer uitgebreid op. Kruimeldief Mag je ook aan de Paralympics meedoen met een kreupel paard?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden