zwerver Geplaatst 31 juli 2002 Geplaatst 31 juli 2002 Volgens mij past dit onderwerp het best onder het kopje "zachte zaken". Het gaat om een belofte die ik eens heb gedaan om mijn bevindingen te publiceren. "Na een duistere periode zag ik de schemering ('het licht' wil ik het nu niet direct noemen)" Na wat gepuzzel heb ik uitgevonden wat de vracht aan informatie op de rand van de Franse TOP25 kaarten betekent, en wat je er mee kunt met je GPS (Etrex Venture, in mijn geval). Mijn bevindingen heb ik op mijn website geplaatst (hoofdstuk "en zo".) Als iemand aanvullingen dan wel verbeteringen heeft, dan graag natuurlijk. Als iemand nog andere wetenswaardigheden heeft ontdekt met buitenlandse kaarten, dan ben ik daar ook zeer benieuwd naar. Als je binnenkort naar Frankrijk gaat; doe er je voordeel mee.
Wally Geplaatst 2 augustus 2002 Geplaatst 2 augustus 2002 Ik kan alvast melden dat ik ervaring heb met dit soort kaarten van de Franse Topografische dienst. Ik zal je stukje morgen eens doorlezen en eventueel wat commentaar erop geven.
Aanbevolen berichten