Spring naar bijdragen

Proximity waypoints - Gezocht informatie proximity waypoints


boefje

Aanbevolen berichten

Wie weet wat proximity waypoints zijn of waar er informatie over te vinden is? Ik zie deze term regelmatig terugkomen, ook in beschrijving van caches. Ik heb gezocht op het forum,  maar volgens mij staat er nergens hierover vermeld.

 

Intussen heb ik begrepen dat mijn GPS etrex legend deze functie niet heeft en dat met mapsource wel een en ander te doen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In het dagelijkse verkeer kunnen deze proximity's gebruikt worden om bv flitspalen of verkeerscamera's aan te duiden. Krijg je een waarschuwing wanneer je een snelheidscontrole nadert... Je call-name doet vermoeden dat zoiets je wel zal bevallen  ;)

Om alle reactie voor te blijven, ik rijd met een landrover die overal door geraakt maar amper snelheid weet te maken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ik mijn bericht nog eens las kwam ik op een idee. Als er al meetbouten en McDonalds gelogd worden, waarom dan niet eens flitspalen loggen. In principe zou dit geen slechte zaak zijn want we helpen elkaar om de verkeersregels te respecteren   ;)

Misschien kunnen we er zelfs een cache aan besteden :

als je een boete vermeden hebt, stop je er iets in, heb je een boete bekomen bij een gekende en gelogde flitspaal, mag je iets uit de cache halen ...

 

 

 

Edited By Rovertje on juli 31 2002 at 07:24

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...