Gast harie Geplaatst 3 oktober 2004 Share Geplaatst 3 oktober 2004 Kan iemand mij uitleggen hoe ik Ozi Explorer moet gebruiken en ook hoe ik de topografische kaarten van Nederland en Belgie moet gebruiken bij overlapping. Moet ik deze voor het gebruik helemaal op de computer opslaan? Als ik een track wil inladen dan krijg ik het bericht: A map must be loaded to do this operations. Ik gebruik de Etrex Gegend C. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 3 oktober 2004 Share Geplaatst 3 oktober 2004 Hey Harie, Kijk hier eens... <<< Linkje >>>, en dan rechtsonder bij deze pagina.. WOW zoveel hulp. Ook deze.... <<< Linkje >>>, is errug goed. C'ya Zero CooL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 3 oktober 2004 Share Geplaatst 3 oktober 2004 Voor hulp heeft Ozi ook een ingebouwde Help-file. En onder menu-knop 'Help' zit ook een 'Tutorial' dat vertaald betekend: 'lessen in het gebruik'. Een track Ozi binnen halen gaat alleen als er een kaart is. Bij gebrek aan dit: doe menu 'map' keuze 'Blank Map (autoscale)'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden