Cachemier Geplaatst 22 september 2004 Share Geplaatst 22 september 2004 Dag Collega's Weet iemand een website waarop aan de hand van coordinaten snel en gemakkelijk zo'n gedetailleerd mogelijke kaart (à la Mapquest) gevonden kan worden? Dankewel Cachemier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
japi Geplaatst 22 september 2004 Share Geplaatst 22 september 2004 of dat via het net kanweet ik niet, wel kan je met de stafkaarten van NL (1:25000) in samenhang met OziExplorer zeer gedetaileerde kaarten gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cachemier Geplaatst 22 september 2004 Auteur Share Geplaatst 22 september 2004 Voorlopig doe ik het zo : Ik ga naar The Selector (dit is een tool om iconen aan te maken) en maak een Parking icoon aan. Ik "click to generate the code" en klik dan op de Mapquest link in de Preview. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kluts Geplaatst 22 september 2004 Share Geplaatst 22 september 2004 Ralph heeft op onze website een omrekeningspagina gemaakt waarbij je coordinaten die we gebruiken voor de GPS kunt omrekenen naar RijksDriehoek. Hij heeft hierbij de extra optie gemaakt dat je de kaart kunt oproepen van mapquest van dat punt. Toch handig, zo'n jongen met computerkennis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cachemier Geplaatst 22 september 2004 Auteur Share Geplaatst 22 september 2004 (bewerkt) Bedankt Kluts voor de link : doet perfect wat ik wou! 2 februari 2005 bewerkt door Cachemier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kluts Geplaatst 22 september 2004 Share Geplaatst 22 september 2004 Overigens kun je ook rechtstreeks bij mapquest een coordinaat invoeren, je moet dan wel alleen het coordinaat omrekenen naar DMS of decimaal (ipv van het formaat wat uit de GPS komt) http://www.mapquest.com/maps/latlong.adp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigBird Geplaatst 24 september 2004 Share Geplaatst 24 september 2004 Kijk eens op mijn homepage of je CacheMaps kunt gebruiken. Offline en Online kaarten vanuit je eigen lijst met caches. In de Link area staan een heleboel links naar online kaarten, echter niet allen hebben een interface waar je je coords in kan typen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast laguna Geplaatst 24 september 2004 Share Geplaatst 24 september 2004 ik ben een leek, en heb een simpele vraag die enig verband heeft met dit onderwerp: is er een programma'tje dat aan de hand van 2 coordinaten den afstand hemelsbreed kan berekenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 25 september 2004 Share Geplaatst 25 september 2004 Gewoon in Mapsource kan dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden