BigBird Geplaatst 3 oktober 2002 Geplaatst 3 oktober 2002 *** delete *** Toch maar sensuur toegepast op de door mij aangeboden methode Nou ben ik natuurlijk heel benieuwd wat daar stond! Ik heb de ramsh kaarten threat gelezen en ga ook op zoek naar deze kaarten en transparanten enzo. Ik heb inmiddels mijn uitdaging vertaald in een zeer bruikbaar programmatje in Excel. En ik noem het CacheMaps. want dat is wat het doet. Ik zal een aparte discussie opstarten met een beschrijving enzo om op die manier commentaar van eenieder te verzamelen. Voor als je niet kunt wachten: CacheMaps v1.01 staat op BigBirds home. Er is nog geen site omheen gebouwd, maar je kan al downloaden. BigBird
stefanne_3 Geplaatst 4 oktober 2002 Geplaatst 4 oktober 2002 *** delete *** Toch maar sensuur toegepast op de door mij aangeboden methode Nou ben ik natuurlijk heel benieuwd wat daar stond! Ik bood hier illegale software aan, zonder winstoogmerk, maar toch, vandaar
BigBird Geplaatst 7 oktober 2002 Geplaatst 7 oktober 2002 Inmiddels heb ik ook de Wegenatlas 1:50.000 aangeschaft voor wel 7,99. In combinatie met mijn CacheMaps blijkt dit ideaal: - Zoek een leuke cache uit op site - Zoek met CacheMaps uit waar de coordinaten heen wijzen. - teken de locatie in op de juiste kaart in de wegenatlas. Op deze manier hoef je geen kaartjes meer te printen. Maar ook het gebruik van de speciaal te maken kaarthoekmeter is overbodig, of je moet de volgende coordinaten van een multi-cache ook op de kaart willen uitzetten. Voor mij dus een prima combinatie, waarbij ik geen handmatige gridconversie (want daar gaat deze threat over) meer hoef te doen. BigBird
Aanbevolen berichten