superboppe Geplaatst 17 augustus 2004 Geplaatst 17 augustus 2004 De Garmin etrex VistaC heeft volgens de manual (op internet) een zg. "Auxilary Connector Mount"? Weet iemand of je hierover serieel (rs232) kunt communiceren? Ik gebruik nu mijn Palm (met GPilotS) om tracklogs te laden vanuit mijn 'gewone' Vista, als ik een aantal dagen rondtrek. De VistaC ziet er leuk uit, maar het lijkt dat ik daarmee weer de beperking van 10000 tracklog points terug heb. Of zijn er 'mobiele' oplossingen om via USB tracklogs op te slaan? En kan je ook een externe voeding aansluiten op de VistaC, of is dat nu juist deze Aux. connector? (p.s. Garmin lijkt zelf de antwoorden niet te weten).
Ferry Geplaatst 3 oktober 2004 Geplaatst 3 oktober 2004 Misschien dat deze reactie te laat komt, maar dan staat deze vraag in iedere geval niet meer onbeantwoord op het forum ik heb zelf sinds 2 weken een Legend C. Deze heeft een zg "Auxiliry mount adapter" welke niet meer is dan een plastic frummeltje waarmee de GPS op bijvoorbeeld een steun voor in de auto gezet kan worden. Verder zit er op deze GPS enkel een mini-USB aansluiting voor de PC. Geen serieele poort connectie mogelijk. Groeten' Ferry
Aanbevolen berichten