w.vdsnoek Geplaatst 26 juli 2004 Share Geplaatst 26 juli 2004 Hallo, Ik wil graag weten of er ook caches verstopt liggen op Curacao . Hoe/waar vind ik zoiets?! Gr. Team Nathalie & Walter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 26 juli 2004 Share Geplaatst 26 juli 2004 Hier Er liggen er dus 3 en alle 3 zijn ze van Nederlanders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boa Geplaatst 26 juli 2004 Share Geplaatst 26 juli 2004 Als je naar Curacao gaat kan je misschien de TB Carribean Amphibean meenemen. Die moet die kant op. Momenteel ligt ie in de STAR sprinkler TB cache. Ik gok dat jullie uit zuid Limburg komen. Misschien dat iemand hem die kant op kan brengen die binnekort ook naar bovenstaande cache gaat. Groeten Rick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
w.vdsnoek Geplaatst 26 juli 2004 Auteur Share Geplaatst 26 juli 2004 Inderdaad, Team Nathalie & Walter gaat eind volgende maand voor 10 dagen naar Curacao!! Mochten er TB die kant uit willen dan moeten deze naar het zuiden komen... We gaan volgend weekend Bergerven van de Woudlopers doen... Gr. Team Nathalie & Walter Een PS'je, Bestaan er ook stafkaarten van Curacao? Ik maak nl. van elke gelopen cache (met ozi) een uitdraai van alle gelopen waypoints. Zou iemand mij deze kunnen mailen of kunnen vertellen waar ik zoiets kan vinden?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden