team-freakfire Geplaatst 7 juli 2002 Share Geplaatst 7 juli 2002 Ik weet niet of meer mensen er last van hebben, of dat het aan mij ligt, maar ik gebruik dat kaartje van benelux best vaak maar nu zit er een europa cache onder ??? , leuk idee hoor maar ik heb hem nu wel gelezen :hehe: . Maar goed, groeten team-freakfire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 7 juli 2002 Share Geplaatst 7 juli 2002 nee hoor, je bent niet de enige. het is zondag en dan gaat Geoman vaak aan de slag met updaten en kan er e.e.a. mis gaan. dat is nu het geval. Zal na de koffie wel weer goed gezet worden. Ik bespeur nu een andere rariteit en wel dat mijn toetsenboord tijdens dit berichttypen is omgezet naar duits y en z verwisseld de dubbele punt geeft een o hoofdletter umlau enz. brrr... effe wennen weer. Windhoos en yoo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team-freakfire Geplaatst 7 juli 2002 Auteur Share Geplaatst 7 juli 2002 oki, dan ga ik nu maar rustig aan de koffie en heb gewoon geduld :hehe: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 7 juli 2002 Share Geplaatst 7 juli 2002 Voutje. Zal hem zo repareren. Bedankt voor het melden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten