Spring naar bijdragen

Vanaf nu stemmen over nl.hobby.geocaching - Drie weken de tijd: call f


Gast 90-1015262279

Aanbevolen berichten

Gast 90-1015262279

Beste allemaal,

 

de afgelopen weken is een Discussie gevoerd over het oprichten van een ongemodereerde nieuwsgroep nl.hobby.geocaching . Een nieuwsgroep lees je met een nieuwsgroeplezer (bijvoorbeeld Outlook Express, XNews of Agent) of via je webbrowser - lang leve google ;-).

 

Nu is het moment aangebroken waarop je een stem kunt uitbrengen over het al dan niet oprichten van de nieuwsgroep. De Call For Votes (CFV) vind je in de nieuwsgroepen nl.newsgroups (via google waarschijnlijk pas morgen), nl.newsgroups.announce en alt.rec.gecocaching. Daarnaast is de CFV gepost op de mailinglist geocaching_nl.

 

Volgens de regelen der kunst is het niet toegestaan (delen van) de CFV hier te publiceren: om zeker te weten dat je het originele voorstel hebt gelezen alvorens te stemmen, dien je het origineel te bekijken op een van voornoemde plaatsen. Deze postings zijn door het stembureau voorzien van een PGP signering, zodat je zeker weet dat je over het werkelijke voorstel stemt.

 

Stemmen geschiedt eenvoudig, per email: de exacte procedure vind je beschreven in de CFV. Let erop: als je meerdere stemmen uitbrengt, telt alleen je laatste stem. Iedereen mag eenmaal stemmen: daarvoor telt je emailadres en naam. Leden van een team kunnen natuurlijk wel elk voor zich stemmen: elk uniek emailadres met bijbehorende unieke naam is een unieke stem.

 

Voor aanname van de groep moeten minstens vijftig stemmen meer zich uitspreken voor aanmaak dan ertegen, en bovendien minstens tweemaal zoveel stemmen voor aanmaak als ertegen.

 

Het moge duidelijk zijn dat ik geen stemadvies mag en kan geven: ik volsta met de oproep van je stemrecht gebruik te maken!

 

Zenz :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik melde het al eerder in de draad over de naam van de newsgroup, maar een herhaling lijkt me geen kwaad kunnen:

 

Het e-mail adres waarvan je stemt wordt openbaar gemaakt om fraude tegen te gaan. Stemmen veroorzaakt dus tevens allerlei ongewenste post (spam). Het is aan te raden te stemmen vanaf een mailadres die je niet voor je normale post gebruikt, maar b.v. vanaf een apart hotmail adres.

Tis maar dat je het weet!

 

Verder heb ik wel een stemadvies: stem VOOR!

 

Koen, Team SailAway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...