Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Na een jaar weer de gpsmap 66st uit de kast gehaald en afgestoft. Weer eens het echte werk ipv via de app op de telefoon. Na verschillende updates (software versie 10.7), bluetooth en wifi-verbinding instellen, wilde ik het apparaat koppelen aan geocache live.

Ondanks alle updates en zelfs het terugzetten naar de fabrieksinstellingen, krijg ik bij het 'geocaching instellen' -> 'registreer toestel' -> 'krijg toegang tot live geocache-informatie door toestel te registreren op geocaching.com. Selecteer Registreer toestel hieronder en start registratie' -> 'registreer toestel'-> 'activeringscode ophalen...'-> 'REGISTRATIE MISLUKT'

Ik krijg geen code in beeld en kan dus geen contact maken met geocaching.com. Is mijn apparaat te oud en is het niet meer mogelijk of weet iemand nog een manier om wel contact te maken met geocaching.com?

Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Geplaatst

Ben je zeker dat de Wifi of BT verbinding werkt?

Heb je in je profiel op geocaching.com afgevinkt dat je geen data wil delen met "apps"

https://www.geocaching.com/account/settings/authorizations

image.png.51f30b9d878d7ca453480e4f106a71d8.png

Als dat aangevinkt staat kan je waarschijnlijk geen verbinding maken met GC.

Ik merk wel dat mijn Oregon 700 wel verbinding maakt met GC maar als ik lijsten opvraag (die er wel degelijk zijn) ik toch de melding zie dat er geen lijsten zijn en dat ik er moet aanmaken op de website.

Mogelijk loopt er dus iets mis bij GC (of hun API).

Ik heb de Oregon nu "unregistered" en opnieuw proberen te registreren en krijg nu ook "registration failed".  De GPS connecteert wel met GC maar de registratie loopt daar mis...

Geplaatst

Ik heb een werkende wifi en bluetooth. Ook heb ik niet aangevinkt dat ik geen data wil delen, dus daar gaat het ook niet fout.

Denk dat het helaas misloopt bij GC... Beetje jammer. Wat zouden we hieraan kunnen doen?

Geplaatst

Zelf? niets natuurlijk. Je kan natuurlijk wel posten op de GC forums (zelf mag ik er niet meer posten, 1 keer te veel mijn mening verkondigd :D )

Ik heb er zelf ook geen last van want via GSAK kan ik caches laden zoals ik wil (met aantal favo's voor de cachenaam en met extra info van de notes in GSAK). Ik heb ooit als test de geocaching live geconfigureerd maar daarna nooit gebruikt).

• Haha 1
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...