Spring naar bijdragen

Ameland's 1e mystery zoekt weer nieuwe beheerders


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb in 2012 op Ameland een cache gemaakt welke later frequent werd onderhouden door een cachend koppel die vaak op Ameland waren omdat zij daar een stacaravan hebben.

Toen zij gingen verhuizen had ik gevraagd of ik 'm ter adoptie mocht aanbieden en dat mocht en toen is het gelukkig goed afgelopen.

Helaas heeft de cache wéér nieuwe beheerders nodig die deze cache willen adopteren.

Het betreft Ameland's 1e Mystery die 73 favorieten heeft... het zou zo jammer zijn als die nu echt in het archief moet verdwijnen https://coord.info/GC3MHQR

Wie woont er op Ameland of is er vaak genoeg om deze cache te adopteren ?

Het is best een pittige mystery waardoor vele cachers eerst vragen sturen naar de Co én vele loggers moeten gevraagd worden hun log te corrigeren omdat zij echt vaak spoiler berichtjes schrijven.

Ik hoop snel een adoptie cacher te vinden die deze wederom zou willen adopteren zodat hij niet na 12 jaar "Ameland's 1e mystery" het archief in hoeft .


Groetjes,

Mar aka kimopo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Goed dat je de cache ter adoptie aanbiedt. ;)

Citaat

P.S. Deze cache niet gevonden, maar mag gelogd worden met toestemming van de CO

Citaat

We hebben hem gevonden de chache niet omdat die weg is maar wel de plek de mochten we hem loggen van de gene. Die hem geplaatst heef

:mad::mad:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei on4bam:

Goed dat je de cache ter adoptie aanbiedt. ;)

:mad::mad:

 

Hoezo boze reactie smileys 🤔

Ik ben degene die 'm geplaatst heeft maar ook degene die 'm heeft laten adopteren.

Als de cacher een foto van de juiste locatie geeft aan de huidige Co waar ze staan én de Co geeft aan dat hij dus blijkbaar wéér weg is en toestemming tot loggen geeft is dat hun beslissing alvorens 'm in 't archief te gooien ..


Ik kan daar niks aan doen behalve proberen de cache opnieuw te laten adopteren door iemand die misschien óp Ameland woont...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat om een verdwenen cache die alsnog als "found" gelogd wordt. De keren dat ik op de cachelocatie stond en de cache verdwenen was logde ik een DNF en een NM. Als de CO dan alsnog toelating gaf om te loggen heb ik dat altijd geweigerd. Log niet getekend = DNF voor ons.

We hebben dat trouwens al gehad na een lange fietstocht waarmee we bijna een hele dag bezig waren. Maar goed.. OT in dit topic.

 

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...