Gast Geplaatst 8 februari 2023 Geplaatst 8 februari 2023 Beste mede Geocachers, Mijn prioriteit qua tijd zijn wat aangepast. Daardoor heb ik niet meer de behoefte om eigen caches te onderhouden. Aan jullie de vraag of iemand bereid is om de volgende caches over te nemen. Geocash B.V. (Mystery) Dossier Geoboef (LAB + Bonus) - zeer gewaardeerde labcache (>50% favorieten) Eventuele andere caches zijn ook bespreekbaar. Beide hebben toestemming van de gemeente. Geocash B.V. maakt deels gebruik van een bestand op Drive. Dossier Geoboef weet ik niet of deze als LAB geadopteerd kan worden. Daarnaast vind ik de locatie van de cache niet geschikt. Hoor graag jullie reactie.
Appie uit Delft Geplaatst 8 februari 2023 Geplaatst 8 februari 2023 Waar liggen zo ongeveer? Misschien wel makkelijk. Groetjes van Appie uit Delft.
Gast Geplaatst 8 februari 2023 Geplaatst 8 februari 2023 @Appie uit Delftin welk opzicht bedoel je? Want de titel geeft aan dat het Geldrop is. Iemand uit de omgeving Geldrop kent het gebied. Of bedoel je dat ik de link naar de cache erin moet zetten? Gr
Appie uit Delft Geplaatst 14 maart 2023 Geplaatst 14 maart 2023 Op 8-2-2023 om 16:19 zei Famaurik: @Appie uit Delftin welk opzicht bedoel je? Want de titel geeft aan dat het Geldrop is. Iemand uit de omgeving Geldrop kent het gebied. Of bedoel je dat ik de link naar de cache erin moet zetten? Gr Sorry, je hebt gelijk, dan moet het gewoon weergegeven worden.
Aanbevolen berichten