Richard en Monja Geplaatst 22 december 2020 Geplaatst 22 december 2020 Goedemorgen, Ik vroeg me af of en zo ja hoe een reeds bestaande Wherigo cartridge aangepast kan worden. Ik heb een leuke 'Play anywhare' cartridge gevonden die ik zou willen gebruiken, maar deze is alleen in het engels. Graag zou ik deze wherigo cartridge willen omzetten zodat naast engels, ook de nederlandse taal gebruikt kan worden. Geen ervaring nog met de Wherigo Builder oid. Benieuwd naar jullie bevindingen of er programma's zijn voor aanpassen. Richard.
StefandD Geplaatst 22 december 2020 Geplaatst 22 december 2020 Ik denk dat je beter contact kan opnemen met de maker van die cartridge of hij/zij de oorspronkelijke builder-bestanden beschikbaar wil stellen. Cartridges zijn namelijk gecompileerde LUA-bestanden en zijn niet zomaar te decompileren. In elk geval niet op een legale manier.
Richard en Monja Geplaatst 22 december 2020 Auteur Geplaatst 22 december 2020 Hallo StafandD, Bedankt, ik zal de maker een berichtje sturen of mogelijk is om te krijgen. Ander vraagje; Welk prog-je voor de PC heb ik nodig om deze daadwerkelijk aan te passen?? Groeten, Richard.
StefandD Geplaatst 22 december 2020 Geplaatst 22 december 2020 Dat hangt af van welk programma de maker heeft gebruikt. Dat zal waarschijnlijk Urwigo zijn.
Aanbevolen berichten