Spring naar bijdragen

Fotolog


barny

Aanbevolen berichten

geen vraag maar een opmerking omdat het altijd jammer is als er een draadje gesloten worden waarna er iemand nog even een toevoeging plaatst
ik snap niet waarom er een Amerikaan lastig gevallen moet worden over iets wat heel duidelijk in de spelregels staan
als vanzelf werd het zelfde antwoord gegeven van wat ik al in het 3e postje had gezet
Elke oprechte geocacher die het spelletje speelt naar eer en geweten zal de cache niet loggen als er geen log in het fysieke logboek staat, mocht er iets aan de cache mankeren zal hij/zij dan ook de juiste log gebruiken zoals een Note/NA/MN om de co en de gehele geocache community laten weten wat er aan de cache mankeert zodat de co onderhoud kan plegen en bij het uitblijven daarvan de revieuwer contakt
De armoedige Knijers in-tegen, die denken alleen aan zichtzelf, hun score telt, als die score (puntje) binnen is kan de rest gewoon sterven, het maakt niet uit wat ze rapen, als het maar hun virtuele ego streelt 
Een oprechte co zal dan ook altijd de fake logs verwijderen, maar daarvoor is tegenwoordig een beetje lef voor, en dat beetje lef is bij de huidige generatie totaal zoek

ik denk dat ergens 10 jaar terug deze logvraag ook nog op deze site staat, maar toen geen discussie waard was en de algemene mening was dat de log gewoon gewist moets worden,,, dat we nu 4 pagina's verder zijn zal de "vooruitgang" wel zijn

Barny



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

vandaag een cache bezocht, 
ik lees nu dat er al verschillende mensen in hun logs klagen over een vochtig logboekje
ik trof in een smerig plastic zakje idd een beschimmeld logvot aan
dan deed ik als geocacher wat mijn voorgangers ook had kunnen doen
het beschamende (voor een regular cache) logvot zo goed als het kon laten drogen en het stuk plastic (die voorkomt dat het vocht weg kan dampen) niet meer terug geplaatst
en dan komt er een NM log om de co én de geocache community te waarschuwen dat er wat aan de cache mankeert  
*Zo kan het ook,
*Zo doe je dat als (opr)echte geocacher 
*Zo hou je het spelletje leuk voor die na je komen
*Spelen met eigenwaarde en dus zoals bedoeld

Barny

 

 

20181005_115244.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...