Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen,

Ik heb een Etrex 10 aangeschaft om te Geocachen in gebieden waar mijn smartphone geen ontvangst heeft.

Ik heb de handleiding gevolgd maar krijg de instellingen niet voor elkaar. Alle functies zitten er op maar ik krijg ze niet op de juiste plek. En de functies
welke ik niet nodig heb blijven maar in beeld.

Ook heb ik problemen met het verzenden van de informatie van mijn laptop naar de Garmin. Ik krijg dan de melding "Aanvraag fout".

Zou iemand mij kunnen uitleggen (in Jip en Janneke-taal) hoe ik dit wel voor elkaar krijg?

Alvast heel erg bedankt en ik hoor graag van jullie,

Groetjes Superdiek

Geplaatst
56 minuten geleden zei Superdiek:

Ik heb een Etrex 10 aangeschaft om te Geocachen in gebieden waar mijn smartphone geen ontvangst heeft.

Een smartphone heeft op dezelfde plekken ontvangst als een losse gpsr. Als je het over dataverbinding hebt, je kan in vrijwel elke app caches opslaan voor offline gebruik.

58 minuten geleden zei Superdiek:

Ik heb de handleiding gevolgd maar krijg de instellingen niet voor elkaar. Alle functies zitten er op maar ik krijg ze niet op de juiste plek. En de functies
welke ik niet nodig heb blijven maar in beeld.

Ik ken de eTrex 10 niet zo goed, daar kan ik je niet mee helpen. Probeer hier eens. Of misschien weet iemand anders het wel.

58 minuten geleden zei Superdiek:

Ook heb ik problemen met het verzenden van de informatie van mijn laptop naar de Garmin. Ik krijg dan de melding "Aanvraag fout".

Welke informatie probeer je te versturen en met welk programma?

Geplaatst
1 uur geleden zei StefandD:

Een smartphone heeft op dezelfde plekken ontvangst als een losse gpsr. Als je het over dataverbinding hebt, je kan in vrijwel elke app caches opslaan voor offline gebruik.

Helaas is mijn ervaring anders. In de USA een 2-tal apps gedownload om off line de caches op te sporen. Niet echt een succes. Wellicht heb jij 'dé' app-tip? Dan ga ik die off line testen!

Ik ken de eTrex 10 niet zo goed, daar kan ik je niet mee helpen. Probeer hier eens. Of misschien weet iemand anders het wel.

Dank, ik ga even kijken...

Welke informatie probeer je te versturen en met welk programma?

een opgeslagen 'lijst' met caches van mijn account bij Geocache.com

Met Windows 10 (al zag ik pas dat 'edge' geinstalleerd is, opeens maar dat kan het toch niet zijn?)...

Dank voor je reactie! Zijn er nog meer mensen die tips hebben?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...