Wel kan ik nog terecht op de Nederlandse website oziexplorer3.com.
Is dit een slecht teken ?
Wil dit zeggen dat OziExplorer niet verder onderhouden wordt ?
Morgen ontvang ik een nieuwe PC met Windows 10.
Waarschijnlijk (of hopelijk) kan ik die nog laten lopen op Windows 10 en hopelijk (2°) kan dat nog met mijn oude paswoord. Nu maak ik er geen probleem van om na zoveel jaren nog eens iets te moeten betalen. De grote zorg is dat ik duizenden gecalibreerde kaarten heb en hoe moet het dan verder ?
Bij een nieuwe smartphone was er altijd een nieuw paswoord aan te schaffen. Dat is dan wel problematischer. Zijn er alternatieven die de ozf2/3/ en map files kunnen lezen ?
Hopelijk hoeft u mij niet het slechte nieuws te melden dat OziExplorer dood en begraven is ?
Vraag
hh1
Ik vind geen website oziexplorer.com meer terug.
Wel kan ik nog terecht op de Nederlandse website oziexplorer3.com.
Is dit een slecht teken ?
Wil dit zeggen dat OziExplorer niet verder onderhouden wordt ?
Morgen ontvang ik een nieuwe PC met Windows 10.
Waarschijnlijk (of hopelijk) kan ik die nog laten lopen op Windows 10 en hopelijk (2°) kan dat nog met mijn oude paswoord.
Nu maak ik er geen probleem van om na zoveel jaren nog eens iets te moeten betalen.
De grote zorg is dat ik duizenden gecalibreerde kaarten heb en hoe moet het dan verder ?
Bij een nieuwe smartphone was er altijd een nieuw paswoord aan te schaffen. Dat is dan wel problematischer.
Zijn er alternatieven die de ozf2/3/ en map files kunnen lezen ?
Hopelijk hoeft u mij niet het slechte nieuws te melden dat OziExplorer dood en begraven is ?
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten