stekel98 Geplaatst 9 december 2016 Geplaatst 9 december 2016 Wie wil mijn cache Rotterdam Airport (https://coord.info/GCMVJA) adopteren? De canister moet vervangen worden, helaas ligt de cache voor mij niet meer op de route naar mijn werk en kom ik door tijd gebrek niet toe aan het onderhoud. Graag reageren via pm. Met vriendelijke groet, Bert (stekel98)
barny Geplaatst 9 december 2016 Geplaatst 9 december 2016 treurig dat hij "opgeknapt" is omdat iemand zonodig een "oude cache" moest loggen dus gewoon archiveren die zooi, dan kan iemand die wel begaan is met het geocachen een cache plaatsen met wel respect voor andermans eigendommen Barny
PnavE_81 Geplaatst 10 december 2016 Geplaatst 10 december 2016 Stekel geeft duidelijk aan dat het onderhoud hem niet meer lukt waaruit voor juist wel respect voor andermans spullen spreekt (erkennen dat het jou niet meer lukt en zoeken naar een alternatief zouden juist meer mensen moeten doen). rvu heeft in overleg met stekel de cache met een kleine beurt weer in orde gebracht. Volgens mij is hier juist alleen maar sprake van respect voor andermans spullen. Ik ben het wel met je eens dat archiveren ook een prima oplossing is. Een cache in stand houden puur omdat hij oud is hoeft van mij ook niet.
barny Geplaatst 10 december 2016 Geplaatst 10 december 2016 het zou RvU sieren als hij er een gewoonte van maakte om belangeloos verwaarlooze caches zou repareren, maar deze reparatie is duidelijk bedoeld om de cache (vanwege zijn leeftijd) te willen loggen. totaal niets met welke respect of wat dan ook te maken, daardoor eigenlijk respectloos geworden tegen het spelletje wat we spelen Barny 2
Aanbevolen berichten