mgr Geplaatst 2 juni 2004 Geplaatst 2 juni 2004 Echt..?? Ik mis niks hoor Geen idee waar het aan ligt. Een watchlist mailtje bevat een standaard stukje van GC, de log, en vier links. Alle GeoWolf watchlist-logjes komen bij mij binnen met alleen het stukje van GC. Heel raar. Ik maak me er verder niet druk om, maar nu ik weer eens GeoWolf zag, dacht ik er opeens aan. Maar dit verder geheel terzijde. Groetjes, M.
Team Gebrook Geplaatst 25 juni 2004 Geplaatst 25 juni 2004 vaak gaan we even naar onze cache om eens te kijken wat er nou allemaal instaat. hoe groter het logboek hoe leuker de reacties vaak zijn soms gewoon een tekening of een creatieve tekening van een kleine medecacher. doordat het bericht met de hand is geschreven is dit ook pesoonlijker, als een sticker, of als gevonden op, gevolgd door de naam vd cacher. en als de cache te klein is om iets te ruilen kun je er voor kiezen om niets te ruilen en dan zijn alle problemen opgelost. grtjs TEAM GEBROOK [ met groot logboek ]
gimli Geplaatst 28 juni 2004 Geplaatst 28 juni 2004 ik moet zeggen dat het formaat van het logboek me niet al te veel uitmaakt voor de lengte van mijn schrijfsels, wat ik wel belangrijk ervaar is dat het droog is en niet als losse blaadjes uitelkaar valt, wat vaak goed werkt en redelijk betrouwbaar is zijn inderdaad de ammoboxen in combinatie met dummy boeken, bij de witte boekhandel vandaan. voor een of twee euro heb je dan een log met harde kaft die het wel even volhoudt... gimli
Aanbevolen berichten