Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

DO,,, wat ik niet had verwacht is dan toch gebeurt mijn excuses dat ik te veel vertrouwen in de kunde van de revieuwers had

ik ben vandaag namelijk een revieuwer note tegen gekomen van iemand met soortgelijk probleem bij de zelfde revieuwer

f40fc3f4-b9a3-402f-a93d-24090bdc6bff.jpg

manowmanowman sommige mensen zijn ook maar mensen, maar daaronder heb je ook mensen die wel heel te veel mens zijn

Geplaatst

De cache waar ik het over had is alsnog gepubliceerd nadat de owner-in-spé een heel keurig nette mail had gestuurd naar de reviewer met verzoek om uitleg.

Prima gedaan van hem.

De reden waarom het nu wél kon is nog in schaduwen gehuld, er is geen antwoord op de mail gekomen.

Maar goed, het doel is bereikt! In "ons" geval is er echt geen sprake geweest van vervelend contact tussen reviewer en owner-to-be geloof ik. Jammer dat dat hier wel het geval lijkt, maar we zien maar een deel van het verhaal natuurlijk.

Ook weer niet nodig om de reviewer in kwestie met naam en toenaam hier te noemen toch Barny?

Geplaatst

LOL, ik benoem ze ook niet met naam en toenaam, daarom zitten zij veilig "in de kast" met een revieuwersnaam

zo kunnen ze achteloos door blunderen en zich daarom niet met een rood hooft van schaamte, onder het gewone gepeupel zoals wij de normale gebruikers, te hoeven begeven :)

Barny

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...