bamboe Geplaatst 22 februari 2015 Share Geplaatst 22 februari 2015 Wie heeft er nog een goed werkende Garmin eTrex H (je weet wel, zo'n gele) liggen en wil deze voor een redelijke prijs verkopen? Op de school waar ik werk hebben we er jaren geleden een aantal aangeschaft en deze gebruiken we zeer regelmatig. Aangezien de groepen de komende jaren groter worden zouden we er wel 1 of 2 bij willen hebben. Omdat ze handig in het gebruik met kinderen zijn en omdat we er al een aantal hebben, gaat het specifiek om deze GPS. Helaas worden ze niet meer verkocht. Wie o wie heeft er nog een in een la liggen? Alvast bedankt voor het kijken. team Bamboe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rnijenhu Geplaatst 23 februari 2015 Share Geplaatst 23 februari 2015 Heb er hier nog 1 liggen waar ik wel vanaf wil. Nog in doos, weinig op de teller en altijd door een oud omaatje gebruikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Poekie1999-2 Geplaatst 28 februari 2018 Share Geplaatst 28 februari 2018 Hallo, Ik heb er ook een liggen die nog prima werkt maar nooit gebruikt wordt Neem even contact met me op Groeten, Poekie1999 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haakmeer Geplaatst 1 maart 2018 Share Geplaatst 1 maart 2018 hier ook nog een HC liggen (is ook geel) stuur maar een PM als je er belang bij hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suay Geplaatst 2 maart 2018 Share Geplaatst 2 maart 2018 #Poekie1999-2 en haakmeer zou "bamboe" na drie jaar nog steeds een gele eTrex H zoeken. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden