vwkever Geplaatst 23 juli 2014 Geplaatst 23 juli 2014 Hallo Allemaal Heb inmiddels allerlei pagina's gelezen, van alles geprobeerd, en nog steeds hetzelfde probleem. Ik kan vanaf geocaching.com geen cache naar mijn etrex 10 laden, ik dacht dat het aan mijn laptop lag dus ook op 2 andere geprobeerd maar dat hielp ook niet, Al geprobeerd : via google chrome, compatibiliteitsweergave aangepast, garmin communicator verwijderd en opnieuw geinstaleerd, via de zoekfunctie hier ook niks kunnen vinden kan iemand me asjeblieft helpen groetjes Barbara
StefandD Geplaatst 23 juli 2014 Geplaatst 23 juli 2014 Krijg je een foutmelding? Zo ja, google daar eens op. Schoon je je gps wel eens op? Het maximum aantal caches op de etrex is 1000. En als je geheugen vol zit kan er uiteraard niets meer bij.
vwkever Geplaatst 23 juli 2014 Auteur Geplaatst 23 juli 2014 Garmin communicator plugin not detected, ik kom er net achter dat ik ze wel vanuit de lijst naar gps kan zetten maar niet vanuit kaart of cache pagina
Aanbevolen berichten