Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb een aantal caches ingelezen in de Oregon 600. ik zie deze cahes wel op de kaart in mijn gps. als ik echter naar geocaching en dan op koffertje druk krijg ik de melding "geen resultaten gevonden, pas zoek parameters aan "

hoe doe ik dit? Als ik een cach verder dan 150 km inlees zie ik hem ook niet.

Ik heb openstreet map van Turkeije erop gezet

Geplaatst

Ik denk dat je het filter in moet stellen.

Ga naar: Stel in--Geocaching-----filter instellen------stel hier de juiste/gewilde Geocache in. Suc6

Ik denk dat je de filters moet instellen.

Ga naar: Stel in-----Geocaching----filter instellen-----Stel hier de gewenste soort Geocache in. Suc6.

Geplaatst

Ik denk dat ik het antwoord heb gekregen.
Setup, kaart, geavanceerde instellingen, zoomniveaus, geocaches, 800 km ingesteld.

Geplaatst

Bij mijn het zelfde probleem heb 2x Oregon 600 ziet wel de caches dicht bij huis, en die van 112 km, maar die hier 200 km vandaan ligt zie ik niet

zoom nivo staat op auto , ook al gezet op 800 km maakt niks uit, ben al een halve dag aan het zoeken.

Bij beide Oregons zelfde probleem , de ene heeft versie 3.8 en de andere versie 3.9 nieuwste maakt allemaal niks uit, wie kan me spoedig helpen

zowel pocket querie bestand ziet hij niet dus die van ver af, en als ik er 1 met de hand inzet van ver weg ziet hij hem ook niet.

Geplaatst

Toch niet, zie ze niet in de lijst. Heb er een in Antwerpen, parijs en Lyon opgezet en zie alleen Antwerpen. Zie ze wel op de kaart

• 1 month later...
Geplaatst

Zitten met hetzelfde probleem alles boven de 200 km ziet hij niet.

Dit vond ik op de website van Garmin zelf.

the Oregon 600-series can hold up to 4 million geocaches. However, these devices will only display geocaches located within a 100 mile radius of the device.

In order to search or view geocaches outside of this radius, utilize the "Search Near" option and select a map point within a 100 mile radius of the geocache you wish to view.

Oftewel alles boven de 100 miles laat hij gewoon niet zien. Op de kaart geeft ie ze trouwens wel keurig aan. Ga er maar vanuit dat ik ze terplekke wel gewoon ook in het geocach lijstje zie.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...