Team Blub Geplaatst 26 april 2014 Geplaatst 26 april 2014 Hallo medecachers, Wij willen graag papierloos gaan cachen. Ik heb sinds kort de GC Buddy APP maar ik kom hier niet zo goed uit.. Wie kan mij helpen? (Mijn engels is niet zo goed en kan geen nederlandse handleiding vinden) Heeft iemand een handleiding voor Dummy's in het nederlands? Ik krijg de caches wel in de APP maar dan staan er geen WP's in.. Hoe krijg ik deze erin?? Als ik alles moet overtypen dan is het nog niet zo handig (zeker niet bij ingewikkelde formules). Kan ik mijn computer aan de APP koppelen? Het leek mij juist zo handig dat je niet alles uit hoeft te rekenen maar de APP dit doet.. Heb je voor deze APP internet nodig of kan het ook zonder internet? Hoop dat iemand mij op weg kan helpen Gr Team Blub
Rosevalley Geplaatst 27 april 2014 Geplaatst 27 april 2014 Als een antwoord hier uitblijft is het misschien een idee de Nederlandse ontwikkelaar een mailtje te sturen. Adres is : gcbuddy(at)btstsoft.nl Meer info: http://www.btstsoft.nl/apps/gcbuddy/
ioHpeiH Geplaatst 27 april 2014 Geplaatst 27 april 2014 Hallo Team Blub, GCBuddy is precies de app die kan doen wat jij wil. Je kunt multi's waar de formules al bekend zijn thuis voorbereiden. In het veld heb je daarvoor geen internet nodig. Ik gebruik het zelf samen met de gps, de app is dan puur voor het vervangen van de uitdraai van de listing. Laat even weten of je nog meeleest in dit topic, dan wil ik graag wat gerichte vragen beantwoorden. Grtz, ioHpeiH
Team Blub Geplaatst 28 april 2014 Auteur Geplaatst 28 april 2014 Hallo ioHpeiH,Alle hulp is welkom! Bedankt alvast voor je reactieHoe krijg ik wp's dan in mijn App?Als alles er in staat hoe kan ik dan aangeven in de app dat ik gestart bent?Gr. Team blub
ioHpeiH Geplaatst 29 april 2014 Geplaatst 29 april 2014 Hoi Team Blub, Momenteel zit ik op een locatie waar het internet heeeeel traag is, als ik weer thuis ben ga ik antwoord geven :-) ff geduld nog Grzt, ioHpeiH
@NKruizinga Geplaatst 29 april 2014 Geplaatst 29 april 2014 Hallo, Papierloos cachen, heerlijk vind ik het! Persoonlijk neem ik altijd mijn iPad mee als ik ga cachen. In mijn notities staan al de coördinaten die ik nodig heb. Verder kan ik alles daar gewoon kwijt. Uit ervaring weet ik dat er ook notitie apps zijn voor bvb android. Misschien geeft dit je wat inspiratie?
Team Blub Geplaatst 30 april 2014 Auteur Geplaatst 30 april 2014 @NKruizinga Bedankt voor je reactie.. Heb ik ook al overwogen want ik heb een mini i-pad maar dan loop je heel de tijd met dat "ding" in je hand Maar wie weet zeg nooit nooit.... Gebruik je dan de geocaching app ?? Of zet je wp zelf in notities ? Thanks @ ioHpeiH Rustig aan heeft geen haast .... ik zie het wel
@NKruizinga Geplaatst 1 mei 2014 Geplaatst 1 mei 2014 @TeamBlub ik zet de coördinaten zelf in m'n iPad, prima middel tegen verveling. Ik loop er niet mee in m'n hand maar heb hem altijd in mijn tas zitten, waar ik ook de rest van mijn GC spulletjes heb (TB's, tools etc)
Aanbevolen berichten