purk Geplaatst 14 februari 2014 Geplaatst 14 februari 2014 Beste collega cachers, zoals vele al weten heb ik sinds een jaartje of 1,5 een nieuwe hobby. Daarom ben ik een aantal caches die ik heb aan het opruimen. Voor het geval er iemand interesse in heeft mag hij/zij mij mailen zodat we de cache kunnen overdragen. Anders zullen onderstaande caches na 1 april verdwijnen (en dit is geen grap!). mijn e-mailadres is: teampurk@gmail.com de Brand - 2 Purk on Poles landpark Assisië Purk's 3000-ste, Purk in de kano op stap met Purk groeten, Purk
Ralph en Thomas Geplaatst 14 februari 2014 Geplaatst 14 februari 2014 Ik zou graag Op stap met Purk willen overnemen. Ik heb je zojuist een mail gestuurd met informatie.
purk Geplaatst 18 februari 2014 Auteur Geplaatst 18 februari 2014 beste medecachers, een van de caches is gisteren overgedragen aan Ralph en Thomas. Zijn er nog meer liefhebbers? groeten, Purk
MacDD Geplaatst 18 februari 2014 Geplaatst 18 februari 2014 Hebben je caches veel onderhoud nodig? Mijn oudste dochter woont in Tilburg dus ik kom daar wel zo af en toe.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden