Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

hallo heb eigenlijk twee vragen,

1) kan ik de kleur van gevonden cache niet door trekken naar de andere kolommen, nu staat die alleen in de eerste kolom. ?

2) kan mijn cache niet programmeren naar basecamp. hij begint gegevens importeren en na een tijdje deze melding.

De volgende problemen zijn tijdens het importeren opgetreden.

Bestand ( users/math/docomenten/math zijn....)

Status ( fout)

Details (geheugen vol)

Hoe kan ik dit oplossen. of een andere weg mijn cache via gsak naar basecamp?

mvg math.

Geplaatst

1. Nee, alleen de GC-code of de eerste kolom.

2. De beste manier is met Bestand --> Exporteren --> MapSource Bestand (of Ctrl+U). Rechts bovenin het venster dat dan verschijnt kan je BaseCamp selecteren en bijna onderin kan je aanvinken dat BaseCamp gestart moet worden na aanmaken.

Geplaatst

Hallo Stefan, bedankt hier heb ik iets aan .lukt ook maar hij zegt basecamp. exe vind hij niet, moet ik op de eerste regel links in de map aan geven maar basecamp is opgeslagen. of waar ligt de fout.

Geplaatst

GSAK kijkt in het Windows Register waar Basecamp staat, dus je hoeft niet op te geven waar het programma staat.

Wat zou kunnen is dat je een oude versie van BC gebruikt die nog geen (of andere) registerverwijzingen heeft. Probeer eens de nieuwste versie van BC te installeren. Dat kan door te googelen naar "basecamp download."

Ook GSAK moet versie 8.3 of hoger zijn.

Geplaatst

hallo stefan heb alles nieuw gedownload GSAK 8.3.1 EN basecamp 4.2.5

heb alles weer in gask gezet en dan weer probeert deze caches in basecamp te zetten. krijg nu weer de regels wat boven in staat en geen basecamp, exe. van de laatste keer.waar ligt het probleem?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...