Spring naar bijdragen

Logs In Je Eigen Account?


hehe6061

Aanbevolen berichten

Allemaal erg bedankt voor de reacties. Moet eerlijk zeggen dat ik wat geschrokken ben van de " toon" van sommige.

Mijn late reactie heeft alles te maken met een vol bestaan en het zoeken had er behoorlijk wat tijd in beslag genomen.

 

Ik ga verder speuren en proberen met de aanwijzingen maar een tweede keer een vraag stellen niet erg snel.

 

Groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mijn reactie was misschien niet heel erg vriendelijk. Maar het is (niet alleen hier maar op de meeste fora) behoorlijk not-done om binnen zo korte tijd je topic omhoog te schoppen. Dan loop je zelfs het risico dat mensen alleen nog maar op je ongeduld reageren en niet meer inhoudelijk.

Eigenlijk wel krom, he? Als wij niet binnen een uur reageren, word je ongeduldig, maar voor jezelf is een volle agenda wel een goede reden om niet meteen terug te reageren...

Dus: stel een volgende keer gerust weer een vraag, maar blijf geduldig als je niet binnen een paar uur een reactie krijgt. Dan heb je zelfs kans dat je volledig aan het handje genomen wordt in plaats van alleen verwezen wordt naar waar je de info kunt vinden

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...