Chinchilla Geplaatst 1 oktober 2013 Geplaatst 1 oktober 2013 Ik heb een Garmin Oregon 600, nu copier ik het bestand van een gebied van de GC Site, als ik bijvoorbeeld Eindhoven heb , dan heb ik in de e mail 2 bestanden van eindhoven.uitgepakt 1 met als uitgang Eindhoven wpts.Gpx en de ander Eindhoven . gpx. Nu laat ik beide bestanden van eindhoven in de oregon met nog een paar andere plaatsen, voor het Geocachen. Gaat allemaal prima, maar dan wil ik tussen door naar een vraag teken cache die ik thuis opgelost heb, en daar dan de coordinaten van in wil geven, dan zegt de Oregon waypoint geheugen vol, en er konden 4 miljoen of zo caches in ?? Hoe kan dat, ik kan dan geen losse coordinaten ingeven. Is het soms overbodig dat ik beide extensies van eindhoven er in zet, ligt het daar soms aan.
bertus56 Geplaatst 1 oktober 2013 Geplaatst 1 oktober 2013 er kunnen inderdaad wel 4 miljoen caches in maar dan wel opgeslagen als GGZ files en niet als GPX file daar blijft de limit 4000 caches 1
banmar Geplaatst 23 maart 2017 Geplaatst 23 maart 2017 Ik heb een Oregon 450, ook ik krijg de melding Waypoint geheugen vol. Heb nu bijna alle GPX bestanden verwijderd, app geeft nu aan 98% geheugen verbruikt. Terwijl er naar mijn idee bijna niets meer aan GPX files in staat. Iemand een oplossing?
Team Gelaen Geplaatst 23 maart 2017 Geplaatst 23 maart 2017 Als je de gps op een computer aansluit, wat zie je dan aan vrije ruimte in het interne geheugen en evt het sd kaartje?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden