Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb afgelopen zondag een cache geplaatst en aangemeld. Nu heb ik in eerste instantie verkeerde coördinaten ingevuld, zodat de cache volgens mij in Engeland kwam te liggen. :D Dit heb ik ondertussen aangepast, maar gaat het nu wel goed?

Ik zie dat bij de nieuwe caches al data van 19 en 20 april. Die van mij is dus van 18 april.

Moet ik hem opnieuw aanmelden of zou ik nog effe geduld moten hebben? :dribble:

Geplaatst

Nog effe geduld hebben Aardloper. Meestal duurt het approven zo`n 2 tot 3 dagen. Aangezien jij hem afgelopen Zondag hebt aangemeld zal het wel niet lang meer duren. Als het tegenzit en Hawkeyes heeft het druk kan het wel 5 tot 6 dagen duren. Maar vroeg of laat krijg je wel een reactie van hem.

Groeten Hoppertje

Geplaatst
Ik heb afgelopen zondag een cache geplaatst en aangemeld. Nu heb ik in eerste instantie verkeerde coördinaten ingevuld, zodat de cache volgens mij in Engeland kwam te liggen.  :P Dit heb ik ondertussen aangepast, maar gaat het nu wel goed?

Ik zie dat bij de nieuwe caches al data van 19 en 20 april. Die van mij is dus van 18 april.

Moet ik hem opnieuw aanmelden of zou ik nog effe geduld moten hebben? :dribble:

Anders mail ff naar Hawkeyes hier op het forum. Hij is degene die jou cache moet "approven"

GRTZ

Kruimeldief :DKoeien moeien meer dan ze boeien.

Geplaatst
Nog effe geduld hebben Aardloper. Meestal duurt het approven zo`n 2 tot 3 dagen. Aangezien jij hem afgelopen Zondag hebt aangemeld zal het wel niet lang meer duren. Als het tegenzit en Hawkeyes heeft het druk kan het wel 5 tot 6 dagen duren. Maar vroeg of laat krijg je wel een reactie van hem.

Groeten Hoppertje

Je was me weer net een slag voor. Ik ben net bezig mondenweg 2 te loggen :D

GRTZ

Kruimeldief :dribble:Man is more an ape than many of the apes.

Geplaatst

Geduld heb ik nog wel :dribble: , maar ik maakte me alleen maar zorgen om het feit dat ie misschien bij een engelse approver in zijn bakje zou zitten omdat ie dus eerst op de verkeerde coördinaten stond. En dat die hem onderop de stapel zou gooien omdat ie niet wist wat ie er mee aan moest en dat ie uiteindelijk vergeten zou worden enz enz enz.

Geplaatst

Groeten Hoppertje

Je was me weer net een slag voor. Ik ben net bezig mondenweg 2 te loggen :P

GRTZ

Kruimeldief :dribble:Man is more an ape than many of the apes.

Ja ik heb zojuist de log en de foto`s bekeken. Er klopt trouwens iets niet met TB Ernie :D

Weet je al wat?

Het is namelijk Bert. Die hgomsk is me wel een grappenmaker zeg.

Maar goed een kniesoor die daar op let.

O ja binnenkort komt er nog een nieuwe cache van mij online. Namelijk een Multicache in het exloer bos.

Groeten Hoppertje

Geplaatst
[

Geduld heb ik nog wel :no: , maar ik maakte me alleen maar zorgen om het feit dat ie misschien bij een engelse approver in zijn bakje zou zitten omdat ie dus eerst op de verkeerde coördinaten stond. En dat die hem onderop de stapel zou gooien omdat ie niet wist wat ie er mee aan moest en dat ie uiteindelijk vergeten zou worden enz enz enz.

Nee hoor hij komt bij de juiste persoon terecht. En als een coordinaat niet klopt dan hoor je dat ook wel van de approver.

Geplaatst
Ja ik heb zojuist de log en de foto`s bekeken. Er klopt trouwens iets niet met TB Ernie :o

Weet je al wat?

Het is namelijk Bert. Die hgomsk is me wel een grappenmaker zeg.

Maar goed een kniesoor die daar op let.

O ja binnenkort komt er nog een nieuwe cache van mij online. Namelijk een Multicache in het exloer bos.

Groeten Hoppertje

Hahahaha, Ernie is Bert?

Ik ken die gasten niet joh.

Binnenkort een multi van jou in Exloo?

Kun je een indikatie geven van ongeveer wanneer?

Ik ben namelijk volgende week maandag t/m woensdag vrij .........

GRTZ

Kruimeldief :no: Dit is wel mijn 1999e bericht. Tja en dat is de laatste. 2000e bericht is totale vernietiging hier. Milleniumbug op het forum.

Geplaatst
Hahahaha, Ernie is Bert?

GRTZ

Kruimeldief :no: Dit is wel mijn 1999e bericht. Tja en dat is de laatste. 2000e bericht is totale vernietiging hier. Milleniumbug op het forum.

Ken jij die niet? De wereldberoemde Bert en Ernie van Sesamstraat. Vast wel denk maar eens goed na.

Wat betreft de cache in Exloo. Ik heb hem gister (dinsdag) verstuurd naar Hawkeyes. Dus als het een beetje meezit zit ie op het net rond het weekeinde. :o

En het is een hele leuke wandeling. :D

Groeten Hoppertje

Geplaatst
Tja en dat is de laatste.

Wat zal dat rustig worden op het forum :no:

Ik zet mijn computer voor de zekerheid even uit tot je de 2001-ste hebt geplaatst. :o

Geplaatst

Hahahaha, Ernie is Bert?

GRTZ

Kruimeldief :o Dit is wel mijn 1999e bericht. Tja en dat is de laatste. 2000e bericht is totale vernietiging hier. Milleniumbug op het forum.

Ken jij die niet? De wereldberoemde Bert en Ernie van Sesamstraat. Vast wel denk maar eens goed na.

Wat betreft de cache in Exloo. Ik heb hem gister (dinsdag) verstuurd naar Hawkeyes. Dus als het een beetje meezit zit ie op het net rond het weekeinde. B)

En het is een hele leuke wandeling. :D

Groeten Hoppertje

Wat Ernie en Bert betreft, ik heb de kinderen al heeeeeeeel groot ;) Eigenlijk ken ik ze niet.

Ik weet iets van sesambrood of zo.

Maar huh, die cache huh, kan dat wachten tot bv maandag? :no:

As weekend heb ik geen minuut over. Maar goed. Maagden in Drenthe zijn niet alleen voor Kruimel.

GRTZ

Kruimeldief :DDit is de laatste

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...