Biegstra Geplaatst 31 augustus 2013 Geplaatst 31 augustus 2013 Ik heb een twee populaire caches in Amsterdam, waar ik door de afstand niet meer regelmatig onderhoud kan doen. Ik heb wel eens een 'banner' of een opmerking/officiele afkortingscode gezien op een cachepagina, waarbij wordt aangegeven dat die cache openstaat voor onderhoud door een ander.In WIKI kan ik niets vinden. Kent iemand die banner of afkortingscode? Weet iemand voorbeelden van caches waarbij dat op de cachepagina zichtbaar is gemaakt?Groet, Biegstra
DanPan Geplaatst 31 augustus 2013 Geplaatst 31 augustus 2013 (bewerkt) Ik begrijp niet goed wat je bedoelt... Caches die onderhoud nodig hebben of in onderhoud zijn worden aangeduid met het witte kruis (Zwitserse vlag) bij de attributen. Of bedoel je de geo calimero die de "needs maintenance" caches afschuimt op zoek naar caches waarbij het onderhoud te lang op zich laat wachten. 31 augustus 2013 bewerkt door DanPan
eikenhofjes Geplaatst 31 augustus 2013 Geplaatst 31 augustus 2013 Ik denk dat je dit bedoeld... http://gcrm.gocacher.com/
Aanbevolen berichten