Kitefun Geplaatst 13 april 2004 Share Geplaatst 13 april 2004 Wie o wie kan mij helpen aan een link met kaart van alle cache van Denemarken. Ik ga namelijk binnenkort naar Denemarken om daar te gaan kitebuggyen.(romo) Het lijkt me leuk om daar dan ook een paar dagen te besteden aan het zoeken naar cache's. Wie help mij aan een mooie link. Alvast bedankt Gr Ed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ddvddv Geplaatst 13 april 2004 Share Geplaatst 13 april 2004 Hoi Kitefun, Kijk eens op www.geocaching.dk . Dit lijkt me een dochter van .com en geeft als je op "Skatte i Danmark" klikt een geweldige overzichtskaart. Vervolgens klik je op het deelgebied dat je wil bekijken en ben je op cacheniveau aangeland . Houdt er wel rekening mee dat sommige caches alleen in het Deens beschreven staan , net als sommige caches bij ons alleen in het NL. Als je specifieke vragen hebt wil ik er wel met mijn Noorse achtergrond naar kijken maar ga geen hele cache-omschrijvingen zitten vertalen . mvg Derk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 13 april 2004 Share Geplaatst 13 april 2004 Ik heb ff moeten zoeken maar hier kan je ook wel wat vinden. Indien je uit de taal niet uit komt is mijn ervaring om een lokale geocacher aan te schrijven in het engels en je krijgt alle hulp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kitefun Geplaatst 14 april 2004 Auteur Share Geplaatst 14 april 2004 Top Bedankt hier hebben we wat aan. Ik zal er een paar gaan uitzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mc gregor Geplaatst 14 april 2004 Share Geplaatst 14 april 2004 je moet zekker die 60c uitproberen groeten rob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden