rheeteam Geplaatst 6 juni 2013 Geplaatst 6 juni 2013 Wij krijgen zoveel complimenten over het kistje van onze Geocache en ik heb er nog een paar staan. Dus als je intresse hebt... Ik zou niet weten hoe ik hier een foto moet plaatsen dus dan maar de link naar de marktplaats advertentie: http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/overige-hobby-en-vrije-tijd/m684986454-aluminium-cache-box-voor-geocaching.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
rheeteam Geplaatst 6 juni 2013 Auteur Geplaatst 6 juni 2013 Bedankt D_Jakke!! Dit aluminium kistje is dus te koop voor 5 Euro. Wij gebruiken hetzelf voor onze cache en krijgen regelmatig complimenten! De afmetingen zijn: lengte 27.5 breedte 13.5 hoogte 12cm
jefmen Geplaatst 6 juni 2013 Geplaatst 6 juni 2013 Hoeveel heb je er beschikbaar? En zijn ze een beetje waterdicht?
rheeteam Geplaatst 7 juni 2013 Auteur Geplaatst 7 juni 2013 Hoi Jefmen, Ik heb er nog 4 beschikbaar van deze maat. (vanavond worden er twee opgehaald.) En ze zijn heel erg waterdicht! Regenbestendig! Onder water zou ik ze niet zetten maar verder kunnen ze een hoop hebben. Ik heb er ook nog twee van 35 cm hoog. Die kosten € 7.50. Groetjes Cobie (vrouw van André) Off topic: kan je je naam hier ook veranderen. Wij zijn het Rheeteam. Volgens mij ben jij ook al bij onze cache geweest Jefmen?
Woodwhisperer Geplaatst 7 juni 2013 Geplaatst 7 juni 2013 Inderdaad mooie degelijke bakjes. Ik herken ze (als militair) nog van vroeger. Toen werd er eten in gedaan. Ze zijn stapelbaar en drie of vier stuks pasten zodoende op elkaar in 1 grotere transportbak ter grootte van een jerrycan. Dan had je (bv voor het wachtpersoneel) voor 5 a 6 personen in een keer de hele maaltijd. Deze inlegbakjes waren niet bedoeld om waterdicht te zijn maar om warmte binnen te houden. Ze zijn volgens mij ook makkelijk te verven. Succes er mee (en niet er aan ruiken ;-) Woodwhisperer.
rheeteam Geplaatst 7 juni 2013 Auteur Geplaatst 7 juni 2013 Leuk deze extra info! Maar deze stinken gelukkig niet!
jefmen Geplaatst 7 juni 2013 Geplaatst 7 juni 2013 (bewerkt) Om je naam te veranderen moet je even contacht opnemen met hopbelletje of een ticket aan maken. Hoe heet jullie cache? 7 juni 2013 bewerkt door jefmen
rheeteam Geplaatst 7 juni 2013 Auteur Geplaatst 7 juni 2013 Onze cache heet "Ons Hoekkie" Ik heb inmiddels gezien dat je volgens mij alleen een felicitatie note hebt geplaats met daarbij dat je binnenkort langs zou komen... maar volgens mij is daar nog niet van gekomen.... Bedankt voor de tip van de naam veranderen ik zal er van t weekend naar kijken we gaan zo eerst s ff naar t strand.
jefmen Geplaatst 7 juni 2013 Geplaatst 7 juni 2013 Ja klopt. Ik ken de tekst ook nog. Had hem in html code gezet voor jullie.
rheeteam Geplaatst 7 juni 2013 Auteur Geplaatst 7 juni 2013 oeps dat wist ik niet meer dat jij dat was.. Sorry Maar eh geen interesse in een kistje?;-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden