Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

@Blade21 ik heb vanmorgen firmaware versie 2.70 op mijn 600 gezet en ben deze namiddig eens op stap geweest.

En ik kan je vertellen dat het een heel ander toestel was tegenover gisteren.

Nu is de miswijzing niet boven de 10m geweest in bebost gebied.

In open gebied daalde die zelfs tot 3m.

ook de bug met gpx file met dezelfde naam is fixed zodat je niet steeds eerst alles moet wissen.

Ben nu al een pak blijer met de 600 :clap:

Geplaatst

Tja dat is jammer. Hij ligt al bij Bever. Maar goed het is hun eigen schuld. Ik had vanochtend op kantoor gezien dat er nieuwe software was maar er stond niet bij dat er iets was gedaan aan de nauwkeurigheid van de toestellen. Ik heb vanochtend ook nog gesproken met Garmin. Daar heeft ook niemand gerept over een nieuwe update die de nauwkeurigheid zou verbeteren.

Ik mag toch veronderstellen dat Garmin zijn helpdeskmedewerkers informeert en zelfs eerder informeert?

Geplaatst (bewerkt)

gisteren de 650T opgehaald vanavond 2 caches gelopen samen met een etrex30 zijn beide even nauwkerig,

wel even wennen maar tot nu geen probleem direct heel nederland ca 29000 caches geladen.

ben heel blij met dit toestel

bewerkt door bertus56
Geplaatst

Ik heb de oregon 600 na twee keer gelijk onnauwkeuriheid van de gps (22 mtr) en de tweede was wel wat nauwkeuriger maar ook nog niet helemaal top en gelijk na het updaten van de garminsite gelijk een sneeuwvlok in mijn scherm. De Bever en Garmin hebben dit voor mij goed afgehandeld en vind het voor beide partijen erg vervelend ook omdat ik voor de rest, horloge en dakota 20, hele goede ervaringen heb. ik hoop een slechte serie. mochten er mensen zijn die goede ervaringen hebben, dan zou ik dit ook graag horen. ik wacht nu nog even met het aanschaffen van een gps.

gr. Jarod67

Geplaatst

Ik heb de oregon 600 na twee keer gelijk onnauwkeuriheid van de gps (22 mtr) en de tweede was wel wat nauwkeuriger maar ook nog niet helemaal top en gelijk na het updaten van de garminsite gelijk een sneeuwvlok in mijn scherm. De Bever en Garmin hebben dit voor mij goed afgehandeld en vind het voor beide partijen erg vervelend ook omdat ik voor de rest, horloge en dakota 20, hele goede ervaringen heb. ik hoop een slechte serie. mochten er mensen zijn die goede ervaringen hebben, dan zou ik dit ook graag horen. ik wacht nu nog even met het aanschaffen van een gps.

gr. Jarod67

Bedoel je dat je vervangingstoestel ook niet goed is?

Dat is mooi waardeloos.

Geplaatst

klopt, shit happens, maar we gaan vol goede moed verder. nieuw apparaat en daar kunnen foutjes in zitten. over het algemeen zijn de garmins vrij nauwkeurig. mijn dakota 20 soms 2 meter. ik wacht goede reacties af. als een apparaat goed is moet je het ook vermelden lijkt me. niet alleen negatief zijn.

gr. Jarod67

Geplaatst

Dat is waar. Die van mij is nu bijna een week weg. Dus ik moet nog even wachten.

• 3 weeks later...
Geplaatst

Het is om moedeloos te worden. Het toestel was al drie weken weg dus ik heb Bever maar eens gebeld. Ze vonden het ook wel lang duren dus hebben ze met Garmin gebeld. Daar kregen ze het bericht dat Garmin momenteel geen extra toestellen heeft omdat alles momenteel naar de winkels gaat. Bever kwam met het aanbod om me een nieuw toestel uit de winkel te geven. Als het garantiegeval terug kwam dat zouden zij die houden.

Nou dat is nog eens service. De service hield nog niet op. Ik heb een BirdsEye abonnement op mijn 600 en die moeste omgezet worden. Dat was wat te lastig dus ze boden me een retail abonnement aan ter vervanging. Echt heel tof van bever. Dit is pas service!

Maar dan nu het negatieve. Ik ben hartstikke blij naar huis gereden. Gelijk het toestel uitproberen.

Wat een deceptie! Het toestel is net zo onnauwkeurig als mijn vorige toestel.

Ik ben wat gaan lopen aan de rand van het bos. aan de ene zijde bomen en aan de andere zijde het open veld.

http://sdrv.ms/19CEmWn

Een nauwkeurigheid van 15 meter terwijl ik liep.

Daarna het bos ingelopen.na een minuutje lopen was dit het resultaat. een nauwkeurigheid van 18 meter!

http://sdrv.ms/14tInJg

Ik weet het niet meer. Moet ik nou morgen weer naar Bever? Moet ik weer wachten op mijn toestel in de hoop dat het goed is? Moet ik proberen mijn geld terug te krijgen?

Wat een sof van Garmin. Ik kan morgen wel weer proberen hun waardeloze helpdesk te bellen maar wat heeft dat voor nut.

Ik baal!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...